لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دفترچه راهنمای آی او اس 12.1 منتشر شد

دفترچه راهنمای آی او اس 12.1 منتشر شد

آی او اس 12.1 هنوز به صورت عمومی آماده عرضه نشده است؛ با این حال شرکت اپل دفترچه راهنمای مجازی این نسخه از سیستم عامل همراه را آماده عرضه به کاربران کرده است.

آی او اس 12.1 هنوز در مرحله توسعه و رفع باگ‌های نرم افزاری از طریق نسخه‌های بتا قرار دارد و فعلاً خبری از عرضه نسخه نهایی آن در دست نیست، با این حال، در این دفترچه اپل اطلاعات خاصی را در مورد قابلیت‌های جدید ارائه شده در آی او اس 12.1 منتشر کرده است. در بررسی نسخه‌های بتای آی او اس 12.1 مشخص شده است که اپل تصمیم به ارائه قابلیت تماس تصویری و گروهی فیس تایم تا سقف 32 نفر و همچنین امکان استفاده از سیم کارت مجازی eSIM در آیفون‌های 2018 را دارد.

بر همین اساس، شرکت اپل در انتشار دفترچه راهنمای جدیدی که در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است، اطلاعاتی در مورد این دو قابلیت ارائه داده است. بر اساس این اطلاعات، تماس گروهی فیس تایم در ای او اس 12.1 قرار نیست برای تمامی کاربران آماده عرضه شود. اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را تنها برای برخی از کاربران در برخی از کشورهای جهان ارائه دهد. بر همین اساس، ممکن است برخی از آیفون‌ها با پارت نامبرهای متفاوت امکان دسترسی به تماس تصویری و گروهی فیس تایم را نداشته باشند.

از طرف دیگر، اپل ممکن است قابلیت اتصال eSIM را برای برخی از پارت نامبرها آماده عرضه نکند. eSIM تنها در تعداد کمی از کشورهای جهان پشتیبانی می‌شود، با این حال اپل ممکن است امکان استفاده از سیم کارت دوم در آیفون XS و XS Max را در همه کشورهای قابل پشتیبانی از eSIM ارائه ندهد و عرضه این قابلیت را با تأخیر مواجه کند. علاوه بر این تغییرات، اطلاعات منتشر شده در دفترچه راهنمای مجازی آی او اس 12.1 حاکی از آن است که سرویس اپل موزیک در آینده نزدیک مجهز به قابلیت نشان دادن 100 موسیقی برتر هر هفته خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420