لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب اورجینال آیفون XR به صورت حضوری فروخته نخواهد شد

قاب اورجینال آیفون XR به صورت حضوری فروخته نخواهد شد

بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل در طول دو روز گذشته، قاب اورجینال آیفون XR را به همراه این تلفن هوشمند آماده عرضه در اپل استورهای رسمی نکرده است و کاربران امکان خرید آن را به صورت حضوری نداشته‌اند.

وب سایت‌های خبری متعدد نظیر Macotakara در ژاپن اعلام کرده‌اند که هیچ کدام از اپل استورهای این کشور در روز جمعه که فرایند فروش حضوری آیفون XR شروع شد، قاب اورجینال آن را برای فروش آماده نداشته‌اند و به همین دلیل کاربران تنها به خرید اینترنتی این محصول محدود خواهند بود.

بر همین اساس، اپل استورهای رسمی در سراسر جهان تنها چند قاب متفرقه که توسط شرکت‌های دیگر برای آیفون XR تولید شده بود را برای فروش آماده کرده بودند. این در حالی است که اپل از هفته گذشته و مشخصاً هم‌زمان با شروع فرایند پیش فروش آیفون جدید، قاب اورجینال آیفون XR را آماده عرضه به صورت اینترنتی کرده بود. قاب‌های قابل فروش برای آیفون XR در اپل استورهای رسمی شامل تعدادی قاب‌های چرمی و سیلیکونی متفرقه می‌شدند که اپل کیفیت آن‌ها را تائید کرده بود.

قاب اورجینال آیفون XR که تصاویر آن چند روز پیش از پیش فروش این تلفن هوشمند منتشر شده بود، به صورت بی‌رنگ تولید شده است تا بتواند رنگ بخش پشتی آیفون را نشان دهد. این قاب در زمان پیش فروش آیفون XR آماده فروش در وب سایت اپل بود و همچنان نیز کاربران از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی اپل به آن دسترسی دارند. این در حالی است که این اکسسوری پر استفاده در زمان فروش حضوری آیفون جدید آماده عرضه نشده بود.

طبق رسم همیشگی، شرکت اپل هم‌زمان باعرضه آیفون‌های جدید قاب‌های اورجینال مربوط به آن‌ها را نیز آماده عرضه به بازار می‌کرد. اپل حتی این مسئله را در مورد آیفون XS و XS Max نیز رعایت کرده بود؛ با این حال بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که قاب اورجینال آیفون XR هنوز به صورت عمده آماده عرضه به بازار نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420