لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون XR در سراسر جهان شروع شد

فروش آیفون XR در سراسر جهان شروع شد

شرکت اپل نهایتاً در روز جمعه فرایند فروش عمومی آیفون XR را در اپل استورهای رسمی شروع کرد و خریداران می‌توانند از همین حالا به این تلفن هوشمند دسترسی داشته باشند و آن را از فروشگاه‌های رسمی خریداری کنند.

با شروع فرایند فروش آیفون XR در سراسر جهان، موجی از طرفداران شرکت اپل پشت اپل استورها صف بستند و برای خرید آیفون جدید منتظر بافی ماندند. در این میان، تیم کوک نیز به عنوان مدیر شرکت اپل در اپل استور شهر میلان در ایتالیا حاضر شده بود و با خریداران نیز صحبت کرده بود.

آیفون XR نسخه میان رده تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل به‌ حساب میاید که با قابلیت‌هایی مشابه با آیفون XS و XS Maxتولید شده است. در ساخت آیفون XR شرکت اپل از نمایشگر ال سی دی به جای اولد استفاده کرده است و قابلیت تاچ سه بعدی را در آن حذف کرده است.

اپل همچنین در تولید این تلفن هوشمند از دوربین تک لنز استفاده کرده است. در حقیقت آیفون XR تنها آیفون 2018 به‌حساب میاید که با دوربین پشتی تک لنز تولید شده است. با این حال کاربران این گوشی می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های به کار رفته در پردازنده مرکزی A12 Bionic از قابلیت عکاسی پرتره بهره‌مند شوند. این در حالی است که تا پیش از این قابلیت عکس برداری پرتره تنها مختص به گوشی‌های مبتنی بر دوربین‌های دو لنز بوده است.

آیفون XR همچنین یکی از معدودترین تلفن‌های هوشمند اپل به‌حساب میاید که در رنگ‌های متنوع و خاص آماده عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند دارای رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، زرد و نارنجی است و به همین دلیل اپل قاب اورجینال این تلفن هوشمند را به صورت شفاف و بی‌رنگ تولید کرده است تا کاربران بتوانند از رنگ اصلی گوشی خود لذت ببرند. البته ایت قاب به صورت حضوری آماده فروش نشده است. قیمت پایه آیفون XR معادل 749 دلار است که بر اساس ظرفیت ذخیره سازی افزایش پیدا خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420