لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ انتشار بازی‌های جدید پلی استیشن 4 در ماه نوامبر

تاریخ انتشار بازی‌های جدید پلی استیشن 4 در ماه نوامبر

هنوز 6 روز تا شروع ماه نوامبر بافی مانده است و حالا وب سایت شرکت سونی اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به بازی‌های قابل ارائه در این ماه کرده است.

بازی‌های ارائه شده در این ماه قرار است در تاریخ‌های مشخصی آماده عرضه شوند و کاربران می‌توانند از طریق پلی استیشن نتورک به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این بازی‌ها به صورت مشخص قرار است ابتدا به صورت دیجیتالی در اختیار کاربران قرار بگیرند که می‌توان از طریق خرید گیفت کارت PSN به آن‌ها دسترسی داشت. علاوه بر این نسخه فیزیکی این بازی‌ها با کمی تأخیر آماده عرضه به بازار می‌شود و ممکن است عرضه آن‌ها تا ماه دسامبر به طور بیانجامد. بازی‌های قابل ارائه در ماه نوامبر شامل موارد زیر می‌شود.

HITMAN 2 تاریخ عرضه: 9 نوامبر 2018

این بازی در حقیقت قسمت دوم بازی هیتمن است که در سال 2017 منتشر شده بود. این بازی ادامه همان داستان قسمت اول به حساب میاید.

Fallout 76 تاریخ عرضه: 14 نوامبر 2018

استودیوی بتستا بالاخره نسخه جدید فال آوت را آماده عرضه کرده است و کاربران پلی استیشن می‌توانند به زودی به این بازی دسترسی داشته باشند.

Just Cause 4 تاریخ عرضه: چهارم دسامبر 2018

پس از موفقیت نسخه سوم این بازی حالا سازندگان آن به فکر تولید و عرضه Just Cause 4 افتاده‌اند. این بازی از لحاظ کیفیت و هیجان رشد بیشتری نسبت به قسمت قبلی داشته و همچنان جزو محبوب‌ترین بازی‌های مورد علاقه گیمرهای بزرگ‌سال به حساب خواهد آمد.این بازی قرار است در دسامبر آماده عرضه شود و فروش ویژه آن به بلک فرایدی امسال نمی‌رسد.

Battlefield™ V تاریخ عرضه: 20 نوامبر 2018

بتلفیلد 5 قرار است محیطی مشابه با نسخه‌های پیشین این بازی داشته باشد که البته این بار در حواشی جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد. این بازی همچنان با همان سبک گذشته ساخته شده است که از لحاظ هیجان در سطح بسیار بالایی قرار دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373