لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Events برای کنفرانس هشتم آبان اپل آپدیت شد

اپلیکیشن Events برای کنفرانس هشتم آبان اپل آپدیت شد

شرکت اپل به منظور پوشش زنده کنفرانس هشتم آبان خود، اقدام به ارائه آپدیت برای اپلیکیشن Events در اپل تی وی کرده است.

بر همین اساس، کاربران اپل تی وی نسل چهارم و نسخه 4K می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانند به اطلاعات مربوط به این کنفرانس دسترسی داشته باشند. برای دانلود و نصب این آپدیت کافی است در اپل تی وی به اپلیکیشن اپ استور رفته و در بخش آپدیت‌ها نسخه جدید اپلیکیشن Event را فعال کنید.

علاوه بر این، بخش Events در وب سایت رسمی اپل نیز آپدیت شده است و کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق این رویداد را از همین حالا مشاهده کرده و از اتفاقات و جدول زمان بندی این رویداد آگاه شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در نسخه جدید اپلیکیشن Events و وب سایت رسمی اپل رویداد آبان ماه این کمپانی قرار است در ساعت 10 صبح به وقت شرق آمریکا برگزار شود بر همین اساس، این رویداد سه ساعت زودتر از رویدادهای پیشین اپل برگزار خواهد شد.

اپل معمولاً رویدادهای خود را در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌کند که 3 ساعت اختلاف زمانی با شرق آمریکا دارد. اما رویداد 8 آبان قرار است در نیویورک و در شرق آمریکا برگزار می‌شود و به همین دلیل 3 ساعت زودتر شروع خواهد شد.

در جریان رویداد 8 آبان قرار است محصولات جدید اپل شامل آیپد پرو 2018 به همراه مک مینی 2018 و سری جدید آیمک‌ها و مک بوک ایر رونمایی شود. این رویداد آخرین کنفرانس اپل در سال 2018 خواهد بود که طی آن محصولات اصلی اپل در سال 2018 به طور کامل آپدیت می‌شوند و اپل پیش از شروع فصل تعطیلات پایانی 2018 این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند.

کاربران علاقه‌مند به این رویداد می‌توانند آن را از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل و همچنین اپلیکیشن Events در اپل تی وی مشاهده کنند و از جریان اتفاقات آن باخبر شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373