لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باندل رد دد ردمپشن 2 برای پلی استیشن 4 پرو آماده فروش شد

باندل رد دد ردمپشن 2 برای  پلی استیشن 4 پرو آماده فروش شد

 شرکت سونی هم‌زمان با شروع فرایند پیش فروش بازی رد دد ردمپشن 2 باندل پلی استیشن 4 پرو به همراه این بازی را آماده عرضه کرده است.

باندل رد دد ردمپشن 2 پلی استیشن 4 پرو از همین حالا با قیمت 399 دلار آماده پیش فروش شده است. سونی در توضیحات این باندل اعلام کرده که بهترین تجربه اجرای بازی رد دد ردمپشن 2 به همراه تصاویر 4K HDR در پلی استیشن 4 پرو ارائه شده است و کاربران می‌توانند با تهیه این باندل، علاوه بر خرید کنسول جدید، بازی جدید و هیجان انگیز استودیوی راک استار را نیز تجربه کنند.

رد دد ردمپشن 2 جدیدترین بازی راک استار است که به تازگی پیش فروش آن شروع شده است. این بازی که برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آماده عرضه شده، قرار است در روز 26 اکتبر معادل 4 آبان 1397 آماده عرضه به کاربران شود. گفتنی است که کاربران می‌توانند از طریق خرید گیفت کارت PSN یا همان پلی استیشن نتورک یا خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو اقدام به تهیه و دریافت این بازی کنند.

این بازی به طور کامل با تصاویر 4K HDR سازگار است و می‌توان از طریق آن یکی از بهترین و منحصر به فردترین تجربه‌های اجرای بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری را داشت. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که رد دد ردمپشن 2 قرار است قدرتمندترین گرافیک روز دنیا را در میان بازی‌های ویدیویی داشته باشد.

داستان این بازی ویدیویی به سال 1899 در آمریکا باز می‌گردد و محیط آن مربوط به غرب وحشی و دنیای وسترن‌ها است. این بازی سومین قسمت از سری بازی‌های شخصیتی به نام رد دد است که از طرف کمپانی راک استار پس از 8 سال آماده عرضه شده است. نسخه قبلی این بازی در سال 2010 آماده عرضه شده بود و حالا طرفداران این بازی پس از مدت‌ها می‌توانند نسخه جدید آن را در کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت بازی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420