لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید انواع گیفت کارت در اپل اِن آی سی

خرید انواع گیفت کارت در اپل اِن آی سی

خرید گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی اپل  اِن آی سی با چهارده سال تجربه در زمینه فروش محصولات دیجیتالی و الکترونیکی، بستری ایمن برای خرید گیفت کارت سرویس‌های دیجیتالی مختلف است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از طریق روشی آسان و کاملاً مطمئن اقدام به خرید گیفت کارت‌های مختلف برای سرویس‌های مورد نظر خود کنید.

امروزه استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مثل کنسول‌های بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس، وان، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی مستلزم شارژ حساب کاربری و خرید محصولات دیجیتالی است. برای خرید یک اپلیکیشن یا بازی ولی در آیفون یا آیپد و حتی تلفن‌های هوشمند اندرویدی باید از طریق گیفت کارت یا کارت‌های اعتباری حساب کاربری خود را شارژ کرده و پس از آن اقدام به خرید محصول دیجیتالی مورد نظر خود کنید. به همین دلیل اِن آی سی تلاش دارد تا بستری ایمن را برای تهیه محصولات دیجیتالی در ایران فراهم کند.

تفاوت خرید بازی فیزیکی و خرید گیفت کارت پلی استیشن یا ایکس باکس

خرید گیفت کارت پلی استیشن

اگر از کاربران کنسول‌های بازی پلی استیشن یا ایکس باکس باشید، حتماً میدانید که بازی‌های ارائه شده برای این کنسول‌ها رایگان نیست و باید آن‌ها را از طریق روش‌های مختلف خریداری کنید. در این میان دو روش مهم برای خرید بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود دارد که شامل خرید فیزیکی و خرید دیجیتالی بازی‌ها می‌شود.

در خرید بازی فیزیکی پلی استیشن و ایکس باکس شما باید حتماً دیسک بلوری بازی را داخل دستگاه بگزارید تا بازی اجرا شود. از طرف دیگر بازی‌های فیزیکی دردسر خط و خش افتادن روی دیسک را با خود به همراه دارند. علاوه بر این، تمامی بازی‌های پلی استیشن یا ایکس باکس وان به صورت فیزیکی در بازار ایران آماده عرضه نمی‌شوند.

در عین حال خرید بازی پلی استیشن و ایکس باکس وان به صورت دیجیتالی این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ گونه دردسر از طریق شبکه پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو اقدام به خرید تمامی بازی‌ها کنید. بازی‌های خریداری شده روی اکانت کاربری شما ذخیره می‌شود تا دیگر دردسر خرابی دیسک و قرار دادن آن در کنسول را نداشته باشید.

خرید گیفت کارت به شما این امکان را می‌دهد تا هر کدام از بازی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و به محض انتشار دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید از امکاناتی نظیر فروش‌های ویژه و تخفیف‌های ارائه شده در پلی استیشن پلاس و اکانت گلد ایکس باکس و همچنین تخفیف‌های بلک فرایدی برای خرید بازی‌ها بهره‌مند شوید. برای شارژ حساب کاربری می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت PSN و همچنین خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به بازی‌های عرضه شده به صورت سریع دسترسی داشته باشید.

 

تفاوت خرید گیفت کارت و خرید کارت اعتباری

خرید گیفت کارت اپل

به صورت پیش‌فرض کاربران در سراسر دنیا توان خرید بازی – اپلیکیشن و سرویس‌های مختلف را از طریق کارت‌های اعتباری دارند. اگر مستر کارت یا ویزا کارت در اختیار داشته باشید، می‌توانید به صورت مستقیم پرداخت‌های خود برای اجرای بازی‌های مختلف را انجام دهید. با این حال دسترسی به مستر کارت یا ویزا کارت به دلیل تحریم‌ها در ایران کمی دشوار است و به همین دلیل استفاده از گیفت کارت‌ها کار آسان‌تری به حساب میاید.

با خرید گیفت کارت سرویس‌های مختلف می‌توانید به صورت کاملاً ایمن و سریع اقدام به خرید بازی و اپلیکیشن و سرویس مورد نظر خود کنید و به سرعت از سرویس خودتان استفاده کنید.

گیفت کارت‌های قابل ارائه در اِن آی سی

گیفت کارت‌های ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی شامل گیفت کارت تمامی سرویس‌های پر استفاده برای کنسول‌های بازی، سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی و صوتی و همچنین فروشگاه‌های اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌شود. شما می‌توانید از وب سایت اِن آی سی گیفت کارت‌های زیر را خریداری کنید:

1.گیفت کارت اپل آمریکا
2.گیفت کارت اپل کانادا
3.گیفت کارت اپل انگلیس
4.گیفت کارت پلی استیشن PSN امریکا – انگلیس – امارات
5.گیفت کارت گوگل پلی امریکا – انگلیس – استرالیا
6.گیفت کارت ایکس باکس
7.اشتراک استیم
8.گیفت کارت آمازون
9.اشتراک اپل موزیک
10.اکانت پریمیوم اسپاتیفای
11.گیفت کارت نتفلیکس
12.گیفت کارت نینتندو
13.گیفت کارت اسکایپ
14.لایسنس دانلود منیجر
15.سرویس‌های بازی لیگ آف لجند – ورلد آف وار کرافت – بلیزارد بتل نت – اوریجین – روبلاکس – فیس بوک – گیم استاپ و رکسیتی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373