لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت زیباسازی تصاویر صورت از آی او اس 12.1 حذف می‌شود

قابلیت زیباسازی تصاویر صورت از آی او اس 12.1 حذف می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک باعرضه آی او اس 12.1 امکان زیبا سازی صورت‌ها را از اپلیکیشن Camera حذف کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت The Verge شرکت اپل تصمیم گرفته تا به اعتراض‌های کاربران در مورد زیبا سازی صورت‌ها در تصاویر گرفته شده از آیفون‌ها پاسخ دهد و طی آن این قابلیت را حذف کند. بسیاری از کاربرانی که از آی او اس 12 در آیفون XS و آیفون XS Max استفاده کرده بودند، اعتراضاتی را در مورد آن انتشار داده بودند.

قابلیت BeautyGate به طور مشخص در آیفون XS و XS Max باعث می‌شد تا عکس‌های گرفته شده از صورت به شکل خودکار ویرایش شوند تا ظاهر پوست صورت نرم‌تر و زیباتر نشان داده شود. این قابلیت در کنار کاربردی بودن، باعث می‌شود تا دوربین آیفون‌های جدید تصاویر را تا حدودی غیرواقعی ثبت کند. کاربران در حقیقت خواهان ثبت تصاویر واقعی‌تر و حرفه‌ای‌تر با استفاده از آیفون‌ها هستند و تمایلی به ویرایش خودکار عکس‌های گرفته شده ندارند.

بر همین اساس در نسخه‌های بتای منتشر شده از آی او اس 12.1 امکان ویرایش خودکار تصاویر صورت حذف شده است و اپل قابلیت BeautyGate را از اپلیکیشن Camera حذف کرده است. تا پیش از این کاربران برای گرفتن تصاویر واقعی‌تر با جزئیات بیشتر باید از قابلیت Smart HDR استفاده می‌کردند که حالا در آپدیت جدید آی او اس، دیگر نیازی به فعال سازی این قابلیت نیست و می‌توانند به صورت مستقیم از اپلیکیشن عکس برداری آیفون‌ها برای عکاسی صورت استفاده کنند.

گفتنی است، این قابلیت بیشتر در عکس‌های سلفی گرفته شده در دوربین ترودپت آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار گرفته بود و حالا کاربرانی که تمایل به ویرایش و ادیت تصاویر صورت خود را دارند باید از نرم افزارهای جانبی و متفرقه برای انجام این کار استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420