لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد هفده ساله شد!

آیپاد هفده ساله شد!

 هفده سال پیش در چنین روزی استیو جابز به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل اقدام به رونمایی از آیپاد کرد.

آیپاد به صورت مشخص در روز بیست و سوم اکتبر 2001 برای اولین بار رونمایی شد. این محصول در حقیقت اولین قدم شرکت اپل برای تولید دستگاه‌هایی همراه و هوشمند بود که خارج از دسته بندی کامپیوترهای شخصی قرار می‌گرفتند. نسل اولیه آیپاد یک دستگاه نسبتاً بزرگ، اما با قابلیت حمل مناسب بود که می‌توانست تعداد قابل توجهی از موسیقی‌ها را در خود ذخیره کند و آن‌ها را در هر زمانی بخش کند .

جابز در رویداد 17 سال پیش آیپاد را یک MP3 پلیر با قابلیت پخش موسیقی‌ها با کیفیت مشابه با سی دی نامید. اولین سری آیپاد به لطف هارددیسک 1.8 اینچی با ظرفیت 5 گیگابایت می‌توانست 1000 موسیقی را در خود جا دهد که قیمتی معادل با 399 دلار داشت و باتری آن می‌توانست تا 10 ساعت برای پخش موسیقی دوام بیاورد.

اپل در تولید این محصول از یک نمایشگر ال سی دی معمولی استفاده کرده بود که می‌توانست اطلاعات مربوط به موسیقی‌های در حال پخش و محتویات ذخیره شده در دستگاه را نشان دهد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که آیپد دروازه ورود شرکت اپل به عرصه تولید محصولات همراه بوده است. تولید آیپاد باعث شد تا محصولاتی نظیر آیفون و آیپد در سال‌های بعد آماده تولید و عرضه به بازار شوند. اپل بعدها تلاش کرد تا در نسل‌های بعدی آیپاد امکان پخش ویدیوها و پادکست‌ها را نیز به کاربران ارائه دهد. در نهایت استیو جابز 6 سال پس از عرضه اولین آیپاد، اولین تلفن هوشمند شرکت اپل را به عنوان «یک آیپاد، یک تلفن همراه و یک دستگاه متصل به اینترنت» معرفی کرد. امروزه مهم‌ترین درآمد اپل از تولید و عرضه آیفون‌ها است که در حقیقت نسل پیشرفته و هوشمندتر آیپاد به حساب میایند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373