لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی 5 تا هفته آینده آماده معرفی و عرضه می‌شود

آیپد مینی 5 تا هفته آینده آماده معرفی و عرضه می‌شود

شایعات اخیر در مورد کنفرانس اکتبر اپل در حال افزایش است و حالا پیش بینی‌هایی در مورد معرفی و عرضه آیپد مینی 5 در جریان این رویداد منتشر شده است.

بر اساس پیش بینی جدید مطرح شده توسط مینگ چی کو، شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل جدید تبلت‌های کوچک خود با عنوان آیپد مینی 5 را در جریان کنفرانس اکتبر 2018 معرفی کند. وی در ادامه اعلام کرده که این محصول قرار است از لحاظ پردازشی و کیفیت قطعات تا حدودی نسبت به نسخه پیشین خود بهبود پیدا کند، با این حال اپل تصمیم دارد تا آیپد مینی 5 را به عنوان دستگاهی اقتصادی و ارزان قیمت آماده عرضه کند.

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده بودند که اپل احتمالاً تولید سری محصولات آیپد مینی را متوقف خواهد کرد. علاوه بر این گزارش‌های موسسه IDC نیز حاکی از آن بود که تبلت‌های کوچک‌تر از 9 اینچ فروش کمی در بازار دارند و به همین دلیل در سال‌های آتی تولید این محصولات در بازار متوقف خواهد شد.

اما حالا پس از تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه آیپد مینی برای بار دیگر توجه طرفداران تبلت‌های کوچک را به خود جلب کند. تبلت‌های 7 یا 8 اینچ به دلیل قابلیت حمل بسیار بالا و همچنین استفاده آسان، در میان برخی از کاربران محبوبیت دارند و به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا با ارتقای آیپد مینی و عرضه نسخه‌ای جدید از آن برای بار دیگر توجهی تعدادی خاص از کاربران را به آیپدها جلب کند.

کنفرانس اکتبر 2018 اپل قرار است در روز هشتم آبان ماه برگزار شود. در جریان این کنفرانس احتمالاً قرار است محصولاتی نظیر آیپد مینی جدید در کنار آیپد پرو 2018 و مک بوک ایر 2018 معرفی شده و پس از مدتی کوتاه آماده عرضه در بازار شوند. برخی دیگر نیز بر این باور هستند که اپل پس از برگزاری این رویداد ایرپاور را نیز آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373