لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قابلیت‌های هپتیک تاچ در آیفون XR را افزایش می‌دهد

اپل قابلیت‌های هپتیک تاچ در آیفون XR را افزایش می‌دهد

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در آی او اس قابلیت‌های هپتیک تاچ ارائه شده در آیفون XR را افزایش دهد.

اپل در تولید و عرضه آیفون XR به‌منظور کاهش قیمت نهایی مصرف کننده تلاش کرده تا برخی از قابلیت‌های جانبی نظیر تاچ سه بعدی و دوربین دوگانه را حذف کند و محصولی ارزان‌تر و در عین حال باکیفیت را تولید کند. عدم تعبیه تاچ سه بعدی در آیفون XR باعث شد تا اپل به فکر استفاده از قابلیت‌هایی نرم افزاری برای شبیه سازی قابلیت سخت افزاری یاد شده باشد.

هپتیک تاچ کاربردی مشابه با تلفن‌های هوشمند اندرویدی دارد و بدون نیاز به فشار دادن انگشت دست رو نمایشگر، کاربران می‌توانند با لمس طولانی مدت به منوها و آپشن های جانبی در یک اپلیکیشن مشخص دسترسی پیدا کنند.

در این میان، هپتیک تاچ در حال حاضر تنها در برخی مکان‌های آی او اس 12 مثل چراغ قوه و میانبرهای دوربین قابل استفاده است. با این حال اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این قابلیت‌ها را به صورت تدریجی گسترش دهد. بسیاری از تحلیلگران نظیر Nilay Patel سردبیر وب سایت ورج بر این باور هستند که هپتیک تاچ فعلاً جایگزینی مناسب برای تاچ سه بعدی نیست چرا که بسیاری از قابلیت‌ها در آن اضافه نشده است.

برای مثال، هپتیک تاچ روی آیکون اپلیکیشن‌های آیفون XR کار نمی‌کند که این مسئله به تداخل در امکان حذف یا جابجایی اپلیکیشن‌ها در منوی آی او اس 12 مربوط می‌شود. کاربران با لمس طولانی اپلیکیشن‌ها در منوها باید امکان حذف و جابجایی آن‌ها را داشته باشند و اپل باید به فکر روش دیگری برای مشاهده منوی اپلیکیشن‌ها در بخش آیکون آن‌ها باشد.

همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل تصمیم داشته باشد تا در نسخه‌های جانبی آی او اس 12 امکانات بیشتری را به هپتیک تاچ اضافه کند که این مسئله تا حدودی برای اپل زمان‌بر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420