لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیم پلی رد دد ردمپشن 2 فاش شد

گیم پلی رد دد ردمپشن 2 فاش شد

 اخیراً یک ویدیو از بازی رد دد ردمپشن 2 فاش شده است که گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد.مدت زمان این ویدیو 24 ثانیه بوده و در آن کیفیت گرافیک و نحوه اجرای بازی به طور کامل نشان داده شده است.

پیش فروش رد دد ردمپشن 2 از هفته گذشته آغاز شده است و تا 4 روز دیگر عرضه آن شروع می‌شود. این بازی قرار است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آماده عرضه شود و کاربران این کنسول‌ها می‌توانند در تاریخ 26 اکتبر 2018 این بازی را خریداری کرده و آن را روی کنسول خود دانلود و نصب کنند.

ویدیوی فاش شده هر چند مدت زمان کوتاهی دارد، اما حاکی از آن است که رد دد ردمپشن 2 قرار است با کیفیت و گیم پلی بسیار فوق‌العاده آماده عرضه شود. این ویدیو توسط کاربری به نام Arthur Morgan منتشر شده است.

علاوه بر ویدیوی مربوط به بازی، نقشه این بازی و چند اسکرین شات نیز از بازی پیش از انتشار رسمی آن فاش شده است. واکنش کاربران به انتشار این تصاویر بسیار هیجان انگیز بوده و آن‌ها منتظر هستند تا این بازی به صورت رسمی منتشر شود.

انیمیشن‌ها و تکنیک‌های به کار رفته در بازی بسیار واقعی و با کیفیت هستند که همین مسئله باعث می‌شود تا رد دد ردمپشن جدید بازی باب میل گیمرها باشد. رد دد ردمپشن 2 سومین قسمت از بازی‌های Red Dead است که پس از هشت سال قرار است منتشر شود. داستان این بازی اکشن و ماجراجویانه به دنیای وسترن‌ها و سال 1899 باز می‌گردد که با تم بسیار جذابی ساخته شده است.

این بازی دارای بخش‌های تک نفره و چندنفره به صورت آنلاین است بوده که بخش تک‌نفره آن دارای داستانی طولانی است که برای تمام کردن تمامی بخش‌های آن حدود 60 ساعت زمان نیاز خواهد بود. برای تهیه این بازی می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن نتورک یا گیفت کارت ایکس باکس وان اقدام به پیش سفارش آن کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420