لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش رشد درآمد TSMC به تولید آیفون‌ها ضربه نمی‌زند

کاهش رشد درآمد TSMC به تولید آیفون‌ها ضربه نمی‌زند

 بررسی‌های اخیر انجام شده حاکی از آن است که میزان رشد درآمد کارخانه TSCMC در سه ماهه مالی اخیر با کاهش قابل توجهی مواجه شده است و ممکن است این کارخانه تا پایان سال جاری درآمد کمتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

گزارش مالی اخیر TSMC باعث شده تا نگرانی‌های زیادی در مورد نحوه تولید آیفون‌ها در سال 2019 به وجود بیاید. کارخانه تایوانی TSMC تأمین کننده اصلی تراشه‌های سری A است و در حقیقت این کمپانی پردازنده‌های آیفون‌ها را تولید می‌کند. بر همین اساس، کاهش درآمد این کمپانی ممکن است منجر به کاهش سرعت فرایند تولید آیفون‌های جدید شود.

خبرگزاری رویترز در گزارش تحلیلی خود در مورد این مسئله اعلام کرده که کاهش درآمد کارخانه تایوانی به آیفون‌ها ربطی ندارد و این کمپانی به‌راحتی می‌تواند از پس تولید تراشه‌های سری A برآید. این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که درآمد این کمپانی در آینده نزدیک دوباره رو به افزایش خواهد رفت.

TSMC در کنار تولید پردازنده‌های آیفون برای شرکت اپل، فعالیت‌های زیادی در زمینه تولید پردازنده‌های مورد نیاز برای دستگاه‌های معدن کاو ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین دارد. در چند ماه گذشته دشوار شدن فرایند معدن کاوی ارزهای دیجیتالی باعث شده تا میزان فروش کامپیوترهای ماینر در بازار جهانی کاهش پیدا کند.

البته این کارخانه در آینده نزدیک تصمیم دارد تا روند تولید تراشه‌های 7 نانومتری را گسترش دهد و به همین دلیل در آینده نزدیک باید شاهد افزایش رشد درآمد آن باشیم.

TSMC از سال 2014 تا به امروز به عنوان تنها تأمین کننده تراشه‌های به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون با اپل همکاری کرده است. در حقیقت اپل مهم‌ترین مشتری و شریک تجاری تی اس ام سی به حساب میاید و با گسترش همکاری این دو شرکت، درآمد هر دو در آینده افزایش چشم گیری پیدا می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420