لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا اپل شدیداً به آیفون وابسته است؟

چرا اپل شدیداً به آیفون وابسته است؟

باوجود اینکه شرکت اپل تعداد زیادی از محصولات مختلف را در بازار دستگاه‌های کامپیوتری و هوشمند می‌فروشد، این کمپانی شدیداً به تلفن‌های هوشمند آیفون وابسته است.

نشانه‌های این ادعا را می‌توان در تبلیغات رسانه و ادعاهای مطرح شده توسط مدیران این کمپانی دید. اپل برای معرفی و عرضه آیفون‌های جدید خود سرمایه گزاری زیادی می‌کند و مراسم جداگانه‌ای برای آن‌ها برگزار می‌کند. مثال زدن در این مورد نیاز به اشاره سال‌های دور ندارد؛ همین امسال اپل در جریان یک کنفرانس جداگانه که در دوازدهم سپتامبر برگزار کرد از سه مدل آیفون به همراه اپل واچ رونمایی کرد. در ادامه این مطلب به مسئله بسیار مهم در مورد اینکه چرا اپل شدیداً به آیفون وابسته است، اشاره خواهیم کرد.

1.تلفن‌های هوشمند کسب و کاری عظیم هستند

از ابتدای دهه 2010 میلادی تلفن‌های هوشمند بازار محصولات کامپیوتری و هوشمند را تصاحب کردند. بسیاری از شرکت‌هایی که تا پیش از این درزمینهٔ تولید نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوترها فعالیت می‌کردند، حالا تصمیم به تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند گرفته‌اند. در حقیقت اگر این کمپانی بتوانند در بازار تلفن‌های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشند، خواهند توانست در بازار کامپیوترهای شخصی نیز جایگاه خود را حفظ کنند.

از مثال‌های این مسئله می‌توان به تلاش شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، لنوو و ایسوس اشاره کرد. مایکروسافت پس از شکست درزمینهٔ تولید تلفن‌های هوشمند لومیا به سمت توسعه سیستم عامل ویندوز با شباهت و سازگاری بیشتر با تلفن‌های هوشمند متمایل شد، تا حدی که ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل اجرایی مایکروسافت در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرد که ویندوز باید تجربه‌ای دسکتاپ از یک تلفن هوشمند باشد.

در حقیقت اپل با توسعه تلفن‌های هوشمند آیفون توانسته بازار کامپیوترها را نیز در اختیار داشته باشد.

2.دروازه ورود به سمت اکوسیستمی جدید

امروزه اکثر جمعیت کاربران تجربه استفاده از کامپیوترهای مک را نداشته‌اند. این کاربران حتی حاضر نیستند برای یک بار تجربه خرید و استفاده از این کامپیوترهای گران قیمت را داشته باشند. با این حال اکثر کاربران علاقه زیادی به استفاده از آیفون‌ها دارند. در حقیقت آیفون‌ها دروازه ورود به اکوسیستم اپل هستند. کاربران پس از خرید و استفاده از آیفون‌ها متوجه می‌شوند که برای داشتن تجربه‌ای مشابه در دنیای کامپیوترهای شخصی می‌توانند از کامپیوترهای مک استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420