لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب چرمی آیفون XR تولید شد

قاب چرمی آیفون XR تولید شد

شرکت Totallee که تا پیش از این در زمینه تولید و عرضه قاب های چرمی نازک برای آیفون ها فعالیت میکرد، حالا اقدام به عرضه محصول جدید خود برای آیفون XR کرده است.

قاب چرمی آیفون XR که به تازگی تولید شده است، با کنترین ضحامت ممکن طراحی شده تا در کنار تغییر شکل آیفون XR باعث افزایش حجم این تلفن هوشمند نشود. آیفون XR به صورت پیشفرض در چند رنگ مختلف و زیبا تولید شده است. به همین دلیل شرکت Totallee نیز تلاش کرده تا قاب های خود برای این تلفن هوشمند را در رنگ های مختلف تولید کند.

این قاب ها در 9 رنگ و 3 استایل متفاوت آماده عرضه شده اند که دو مدل آن با جنس چرم یک مدل آن به صورت شفاف تولید شده اند. Totallee تلاش کرده تا در تولید این قاب ها از بهترین و مرغوب ترین چرم های ممکن استفاده کند. بر همین اساس، قاب های جدید آیفون XR میتوانند مقاومت مناسبی در برابر گوشی داشته باند و در عین حال ظاهر این تلفن هوشمند را به صورت شیک و منحصر به فرد در آورد.

اپل در تولید و عرضه آیفون XR تلاش کرده تا ظاهری اسپرت به این تلفن هوشمند بدهد؛ با این حال قاب های چرمی میتوانند ظاهری کلاسیک و خاص را به این تلفن های هوشمند بدهند. در حقیقت تولید و عرضه قاب های مختلف باعث شده تا دست کاربران در زمینه تغییر رنگ تلفن هوشمند باز باشد و بتوانند ظاهر گوشی خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند.

قاب چرمی آیفون XR قرار است با قیمت 39 دلار آماده عرضه به بازار شود. این محصول فعلا در آمریکا آماده فروش شده و قرار است در آینده نزدیک در کشورهای دیگر نیز آماه فروش شود. گفتنی است که Totallee برای عرضه این قاب 2 سال گارانتی را در نظر گرفته است و در صورت خرابی، برای مدت 2 سال خدمات تعویض را در برخی از کشورهای جهان ارائه میدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420