لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در 8 آبان انتظار داشت

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در 8 آبان انتظار داشت

پس از چند هفته انتشار شایعات متعدد، شرکت اپل پنجشنبه هفته گذشته با ارسال دعوت نامه‌های خود، برگزاری رویداد خود در ماه اکتبر را تائید کرد. کنفرانس اپل قرار است در روزهای پایانی ماه اکتبر معادل 8 آبان برگزار شود.

در جریان این رویداد اپل تصمیم دارد تا از سری محصولات جدید خود رونمایی کند. تا پیش از این، بسیاری از شایعات و پیش بینی‌های مطرح شده حاکی از آن بود که اپل در جریان رویداد 12 سپتامبر 2018 در کنار معرفی از آیفون‌های جدید و اپل واچ سری 4 از سری جدید محصولات مک و آیپد نیز رونمایی می‌کند. با این حال اپل تصمیم گرفت تا معرفی برخی از محصولات را به یک ماه و نیم تأخیر و در جریان رویداد دیگری موکول کند. در ادامه تمام آنچه از کنفرانس اپل در 8 آبان انتظار می‌رود را مرور خواهیم کرد.

مک مینی 2018

بیش از 4 سال است که اپل سری مک مینی را به روز نکرده است و حالا شایعات حاکی از آن است که اپل در جریان رویداد 8 آبان از مک مینی 2018 رونمایی می‌کند. در صورتی که اپل این محصول را در جریان کنفرانس هفته آینده خود رونمایی نکند، احتمالاً باید خط تولید مک مینی متوقف شده در نظر گرفت.

آیپد پرو 2018

اپل در 7 فروردین 1397 از آیپد نسل ششم با قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی کرد؛ اما سری آیپدهای امسال به اینجا ختم نمی‌شود. اپل تصمیم دارد تا آیپد پرو 2018 را با عنوان احتمالی آیپد پرو 3 یا آیپد پرو 11 اینچ رونمایی کند. این تبلت‌های حرفه‌ای قرار است از درگاه تایپ سی به جای لایتنینگ استفاده کنند و در عین حال مجهز به فیس آیدی برای احراز هویت کاربران خود به صورت بیومتریک شوند.

آیمک 2018

در مورد عرضه سری جدید آیمک پرو در سال 2018 هنوز اطلاعاتی در دست نیست با این حال پیش بینی می‌شود که سری عادی آیمک‌ها در جریان کنفرانس اپل در 8 آبان به روز شده و نسخه‌های جدید آن‌ها رونمایی شوند.

مک بوک 2018

اپل فعلاً مک بوک پرو 2018 را رونمایی کرده است؛ با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که کنفرانس اپل در هفته آینده زمان مناسبی برای معرفی مک بوک ایر و مک بوک 12 اینچی جدید هستند. برخی از شنیده‌ها مبنی بر این هستند که اپل امسال یک نسخه ارزان قیمت از مک بوک ایر 2018 را با سایز کوچک‌تری آماده عرضه می‌کند و برای اولین بار از نمایشگر رتینا در آن‌ها استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420