لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست بازی‌هایی که در ژانویه و فوریه 2019 عرضه می‌شوند مشخص شد

لیست بازی‌هایی که در ژانویه و فوریه 2019 عرضه می‌شوند مشخص شد

هنوز دو ماه تا شروع سال 2019 باقی مانده است و حالا کمپانی‌های سازنده بازی اقدام به انتشار تاریخ عرضه بازی‌های جدید خود کرده‌اند. این در حالی است که هنوز بسیاری از گیمرها منتظر پیشنهادهای ویژه بلک فرایدی 2018 هستند و هیجان‌ها برای خرید بازی‌های 2019 تا حدودی کمتر است.

بر همین اساس، لیستی از بازی‌هایی که قرار است در ماه‌های ابتدایی سال 2019 عرضه شوند در وب سایت GameSpot منتشر شده است که کاربران با فرارسیدن تاریخ‌های درج شده می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند. این بازی‌ها برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به همراه کنسول‌های همراه نظیر نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ویتا توسعه یافته‌اند و کاربران می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود در آن زمان، بازی‌های یاد شده را از طریق گیفت کارت خریداری کرده و سپس با دانلود دیتا و لایسنس قانونی آن‌ها اقدام به اجرای این بازی‌ها روی دستگاه‌های گیمینگ خود کنند.

در این لیست اطلاعات بازی‌های ارائه شده در کامپیوترهای شخصی یا همان پی سی‌ها نیز ارائه شده که بر اساس نحوه عقد قرارداد استودیوی ساخت بازی‌ها با سرویس‌های ارائه دهنده بازی نظیر استیم و بلیزارد بتل نت، کاربران می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. بر همین اساس، اگر از گیمرهای پلتفرم پی سی هستید، باید پیش از اقدام به خرید لایسنس بازی ابتدا شیوه عرضه آن‌ها را در سرویس‌های پخش بازی مورد نظر چک کرده و سپس اقدام به خرید بازی مورد نظر کنید.

در لیستی که ادامه منتشر شده است، می‌توانید نام بازی، پلتفرم قابل اجرای آن و همچنین تاریخ عرضه آن‌ها را مشاهده کنید. گفتنی است که این لیست ممکن است در آینده آپدیت شود و بازی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه شود و یا به دلیل مشکلات فنی برخی از استودیوهای سازنده بازی عرضه بازی‌های جدید خود را به تعویق بی اندازند. با این حال لیست ارائه شده شامل تمام آن چیزی است که باید در ژانویه و فوریه 2019 از دنیای بازی‌ها ویدیویی و کامپیوتری توقع داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373