لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عدم نگرانی توسعه دهندگان اپلیکیشن ویرایش تصویر از عرضه فوتوشاپ

عدم نگرانی توسعه دهندگان اپلیکیشن ویرایش تصویر از عرضه فوتوشاپ

 شرکت ادوبی به تازگی نسخه جدید فوتوشاپ را به صورت کامل برای آیپد و سیستم عامل آی او اس توسعه داده‌اند و این نسخه قرار است در آینده نزدیک در اختیار تمامی کاربران آیپد پرو قرار بگیرد.

بر همین اساس، بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های دیگر ویرایش تصاویر در آیپدها به هیچ وجه نگران عرضه فوتوشاپ کامل برای آیپد نیستند. شرکت Affinity یکی از توسعه دهندگانی است که اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر را برای آیپدها توسعه داده است. اپلیکیشن‌هایی نظیر Affinity Photo و Designer تا پیش از این به‌عنوان جایگزین‌هایی مناسب برای باز کردن فایل‌های PSD و ویرایش آن‌ها در آیپدها به‌حساب میامدند که حالا ممکن است با توسعه فوتوشاپ در آی او اس با کم‌توجهی کاربران مواجه شوند.

این اپلیکیشن‌ها با قیمت 20 دلار در آیپد آماده عرضه شده‌اند. در حالی که شرکت ادوبی برای عرضه نسخه Creative Cloud نرم افزار فوتوشاپ برای آیپد به صورت ماهانه 20 دلار هزینه دریافت می‌کند. در حقیقت کاربران با پرداخت 20 دلار می‌توانند برای همیشه از اپلیکیشن‌های جایگزین فوتوشاپ استفاده کنند، در حالی که با همین مبلغ تنها امکان استفاده از فوتوشاپ کامل را برای دو ماه خواهند داشت. به همین دلیل، شرکت‌های توسعه دهنده محصولات رقیب فوتوشاپ اعلام کرده‌اند که همچنان به فعالیت خود در اپ استور ادامه می‌دهند و هیچ گونه نگرانی برای عرضه فوتوشاپ در آیپدها ندارند.

فوتوشاپ کامل برای آیپد می‌تواند کاربران فوق حرفه‌ای را جذب کند. در حالی که کاربران عادی‌تر تمایل بیشتری برای خرید نسخه‌های جایگزین و ارزان قیمت نظیر Designer و Affinity خواهند داشت. مدیران این کمپانی‌ها نیز در مصاحبه‌های اخیر خود با خبرگزاری‌های مختلف این مسئله را تائید کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که معادل‌های فوتوشاپ در آیپدها همچنان باوجود اقدام اخیر شرکت ادوبی، با شکست و کاهش فروش محصولات دیجیتالی مواجه نمی‌شوند و می‌توانند همانند گذشته به فعالیت خود در بازار ابزارهای دیجیتالی ادامه دهند. گفتنی است که عادت کردن کاربران به نسخه‌های جایگزین نیز باعث می‌شود تا میزان فروش و استفاده از نرم افزارهای جایگزین همانند سابق باقی بماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373