لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS Max توانست گوگل پیکسل 3 را در تست‌های بنچ مارک شکست دهد

آیفون XS Max توانست گوگل پیکسل 3 را در تست‌های بنچ مارک شکست دهد

تنها چند هفته پس از معرفی آیفون XS Max توسط اپل، شرکت گوگل نیز اقدام به معرفی و عرضه گوگل پیکسل 3 کرد. در این میان تست‌های بنچ مارک حاکی از آن است که آیفون XS Max توانسته گوگل پیکسل جدید را شکست دهد.

آیفون XS Max با پردازنده اختصاصی اپل با عنوان A12 Bionic تولید شده است و از طرف دیگر، گوگل با همکاری کوالکام از اسنپ دراگون 845 هشت هسته‌ای برای تولید پیکسل جدید استفاده کرده است.

وب سایت appleinsider به تازگی اقدام به بررسی و مقایسه این دو تلفن هوشمند پرچم‌دار کرده است و طی آن نتایج تست‌های بنچ مارک این دو محصول را منتشر کرده است. در تست‌های انجام شده در حالت پردازش تک هسته‌ای، پیکسل 3 توانسته امتیاز 2393 را دریافت کند و در عین حال آیفون XS Max امتیاز 4816 را دریافت کرده است که نشان از قدرت دو برابر پرچم‌دار اپل در پردازش‌های تک هسته‌ای دارد.

در تست پردازش‌های چند هسته‌ای، گیک بنچ امتیاز 11584 را به آیفون XS Max داده در حالی که گوگل پیکسل 3 تنها امتیاز 8312 را دریافت کرده است. این نتایج حاکی از آن است که تلفن هوشمند جدید گوگل و پردازنده پرچم‌دار کوالکام، همچنان توان کمتری از آیفون XS Max و پردازنده A12 Bionic دارند.

گوگل پیکسل 3 به‌عنوان پرچم‌دار جدید شرکت گوگل به‌حساب میاید و این کمپانی تسلط کاملی در روند تولید و طراحی سخت افزاری و نرم افزاری آن داشته است. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی محصولی که توسط گوگل به‌عنوان بهترین ارائه دهنده تجربه استفاده از سیستم عامل اندروید معرفی شده توان رقابت با پرچم‌دار جدید آیفون‌های شرکت اپل را ندارد و حتی در قدرت پردازش نصف آیفون XS Max کار می‌کند.

تست‌های انجام شده از بنچ مارک Antutu نیز نتایجی مشابه را در بر داشته و حاکی از آن است که گوگل پیکسل 3 عملکرد بسیار ضعیف‌تری نسبت به آیفون XS Max داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373