لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعبیه درگاه تایپ سی در آیپد پرو 2018 برای بار دیگر تائید شد

تعبیه درگاه تایپ سی در آیپد پرو 2018 برای بار دیگر تائید شد

 آیپد پرو 2018 قرار است در جریان کنفرانس سی‌ام اکتبر 2018 مصادف با هشت آبان 1397 در کنار سری جدید کامپیوترهای مک معرفی و عرضه شود. در این میان، برخی از شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا از درگاه یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ در آیپد پرو 2018 استفاده کند.

شایعات جدید توسط Mac Otakara منتشر شده است و این خبرگزاری اعلام کرده که اطلاعات خود را از طریق برخی از تولید کنندگان محصولات اپل در چین به دست آورده است. این شایعه اولین باری نیست که در مورد حذف درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه تایپ سی منتشر می‌شود. تا پیش از این شایعات بسیار زیادی در مورد این اقدام اپل منتشر شده بود و حالا به نظر می‌رسد که تصمیم این کمپانی برای اهمال چنین کاری جدی است.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا در تولید آیپد پرو2018 قابلیتی جدید را برای پخش تصاویر ویدیویی از طریق درگاه تایپ سی با کیفیت 4K ارائه دهد. تا پیش از این وب سایت اسلش لیکس نیز اطلاعات مشابهی در مورد ارائه قابلیت انتقال تصویر با کیفیت بالا در نمایشگرهای خارجی توسط آیپد پرو منتشر شده بود.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، این اولین باری است که شرکت اپل اقدام به حذف درگاه لایتنینگ در دستگاه‌های همراه خود می‌کند و به جای آن از درگاه تایپ سی استفاده می‌کند. بسیاری از تحلیلگران برای این باور هستند که تایپ سی به دلیل استاندارد بودن، می‌تواند جایگزین بسیار مناسب‌تری برای درگاه لایتنینگ باشد و به همین دلیل اپل در آینده نزدیک این درگاه را به جای پورت اهتصاصای خود در توسعه دستگاه‌های هوشمند جدید تعبیه خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد، آیپد پرو 2018 قرار است در آینده‌ای نزدیک آماده معرفی و پس از مدت کوتاهی آماده عرضه و فروش به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420