لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون XR

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون XR

پیش فروش آیفون XR از روز گذشته شروع شده و حالا اپل ویدیوی تبلیغاتی جدید این تلفن هوشمند را منتشر کرده است. این ویدیوی 40 ثانیه‌ای که در حساب رسمی اپل در یوتیوب منتشر شده است، شامل مجموعه‌ای از تصاویر جالب و منحصر به فرد است که برای معرفی آیفون XR کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند.

اپل در این ویدیو تلاش کرده تا به طور کامل آیفون XR و ظاهر جدید آن به را تصویر بکشد. در این ویدیو، مشخص شده که دوربین تک لنز پشتی با برآمدگی ویژه‌ای تولید شده که در کنار بدنه پشتی تمام شیشه‌ای ظاهری ویژه را به وجود آورده‌اند.

آیفون XR در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 در کنار آیفون XS و آیفون XS Max معرفی شد. این تلفن هوشمند سری میان رده و ارزان قیمت تلفن‌های هوشمند آیفون در سال 2018 به حساب میاید که با نمایشگر ال سی دی با طراحی بدون حاشیه و سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید شده است.

از لحاظ سخت افزاری آیفون XR با پردازنده A12 Bionic که در آیفون XS و XS Max تعبیه شده ساخته شده است و نسبت به سری 2017 آیفون‌ها قدرت پردازشی بیشتری دارد. این تلفن هوشمند در حقیقت نسخه مدرن و پیشرفته‌تر آیفون 8 و 8 پلاس است که این بار با سایز 6.1 اینچ آماده عرضه شده است.

این تلفن هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، زرد و نارنجی تولید شده و به همین دلیل اپل قاب مخصوص و اورجینال آن را به صورت کاملاً شفاف آماده تولید و عرضه کرده است. آیفون XR قرار است از جمعه هفته آینده آماده عرضه در اپل استورها و دیگر فروشگاه‌های فیزیکی قانونی شود و پس از آن کاربران در ایران و دیگر کشورها می‌توانند آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. این تلفن هوشمند قرار است با قیمت پایه 749 دلار آماده عرضه به بازار شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420