لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: بلومبرگ از گزارش خود عقب نشینی کند

تیم کوک: بلومبرگ از گزارش خود عقب نشینی کند

 موج حواشی مربوط به گزارش اخیر بلومبرگ در حال افزایش است و در چند هفته گذشته بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی در آمریکا و کشورهای دیگر به آن واکنش نشان داده است.

در این میان تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی طی مصاحبه‌ای از خبرگزاری بلومبرگ خواسته تا ادعاهای مطرح شده در گزارش خود را پس بگیرد. وی در مصاحبه با وب سایت BuzzFeed News اعلام کرده که گزارش‌های منتشر شده توسط بلومبرگ صحت ندارند و چنین اتفاقاتی هرگز رخ نداده‌اند. بر همین اساس تیم کوک اعلام کرده که بلومبرگ مسئول جنجال‌های ایجاد شده اخیر است و باید بابت این مسئله از اپل، آمازون و دیگر شرکت‌های مورد اتهامات مطرح شده در این گزارش عذر خواهی کند و از این ادعاها عقب نشینی کند.

تیم کوک در نهایت اعلام کرده که همواره به صورت کاملاً شفاف با کاربران و مشتریان خود رفتار کرده و هرگز اتفاقی را از دیدگاه آن‌ها پنهان نکرده است.

اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی بلومبرگ طی گزارشی اعلام کرد که هکرهای چینی توانسته‌اند تا زنجیره تأمین قطعات سرورهای مورد استفاده توسط شرکت‌های بزرگ فناوری دسترسی پیدا کنند و طی آن تراشه‌هایی کوچک را به منظور جاسوسی اطلاعات این کمپانی‌ها در بردهای اصلی این سرورها قرار دهند.

در ادامه این گزارش آمده بود که شرکت‌های اپل و آمازون جزو مهم‌ترین قربانیان این حادثه امنیتی بوده‌اند و اطلاعات مربوط به حساب آیکلاود تمامی کاربران و همچنین رکورد خرید محصولات مختلف در فروشگاه اینترنتی آمازون لو رفته است. یک هفته پس از انتشار این گزارش، مقامات امنیتی و دولتی آمریکا اعلام کردند که ادعاهای منتشر شده در این گزارش حقیقت ندارند و در بررسی‌های انجام شده نشانه‌ای از وجود این تراشه‌های کوچک وجود ندارد. اپل نیز طی بیانیه‌ای این گزارش را تکذیب کرده و اعلام کرده بود که اطلاعات منتشر شده توسط بلومبرگ نادرست و غیرواقعی هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420