لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وان پلاس زمان مراسم خود را به دلیل تداخل با کنفرانس اپل تغییر داد

وان پلاس زمان مراسم خود را به دلیل تداخل با کنفرانس اپل تغییر داد

شرکت چینی وان پلاس به تازگی تصمیم گرفته تا مراسم رونمایی از تلفن هوشمند خود که با عنوان OnePlus 6T معرفی خواهد شد را به دلیل تداخل با کنفرانس اپل که در روز هشتم آبان برگزار می‌شود، به تعویق بی اندازد.

رویداد معرفی از OnePlus 6T قرار بود در شهر نیویورک و در روز 29 اکتبر برگزار شود؛ اما انتشار خبر مربوط به ارسال دعوت‌نامه‌های اپل برای رونمایی از محصولات جدید در جریان کنفرانس سی‌ام اکتبر باعث شد تا مدیران وان پلاس تصمیم بگیرند تا رویداد خود برای معرفی از تلفن هوشمند جدید خود را به تعویق بی اندازند.

Pete Lau مدیر عامل اجرایی وان پلاس در تالار گفتمان وب سایت رسمی این کمپانی طی پستی اعلام کرد که این رویداد معرفی از OnePlus 6T با توجه به اینکه با کنفرانس جدید شرکت اپل تداخل پیدا کرده قرار است در زمان دیگری برگزار شود.

وان پلاس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی است که در چند سال گذشته توانسته میزان فروش خوبی برای رقابت با آیفون‌ها داشته باشد. با این حال تصمیم مدیران این کمپانی برای به تعویق انداختن رویداد معرفی از تلفن هوشمند جدید حاکی از آن است که اذهان عمومی همچنان با تحت تأثیر شرکت اپل و دیگر محصولات این کمپانی هستند و این مسئله را دیگر کمپانی‌های رقیب فعال در خوزه تکنولوژی می‌دانند. وان پلاس هنوز هیچ ادعایی در مورد زمان جدید برگزاری از رویداد جدید ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست که تاریخ رویداد جدید به چه زمانی موکول خواهد شد.

از طرفی وان پلاس اعلام کرده که آن دسته از افرادی که برای شرکت در این رویداد بلیت خریده‌اند و ممکن است امکان شرکت در تاریخ جدید را نداشته باشند، هزینه بلیت را دوباره دریافت خواهند کرد. گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا در روز هشتم آبان ماه از محصولات جدید خود شامل آیپد پرو 2018 و مک بوک ایر 2018 رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420