لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 شرکت اپل از روز گذشته فرایند پیش فروش آیفون XR را در وب سایت فروشگاه آنلاین خود شروع کرده است و خریداران می‌توانند از همین حالا این محصول را سفارش دهند.

آیفون XR که با قیمت پایه 749 دلار آماده عرضه شده از همین حالا از طریق وب سایت رسمی اپل به نشان Apple.com و اپلیکیشن Apple Store در آیفون‌ها قابل سفارش است و شرکت اپل این محصول را پیش زمان عرضه جهانی به دست خریداران می‌رساند. علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا از هفته آینده فرایند فروش فیزیکی این محصول را نیز شروع کند و آن را از طریق اپل استورهای رسمی در سراسر جهان آماده عرضه کند.

آیفون XR در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 و در کنار آیفون XS و XS Max معرفی شد. این محصول در حقیقت نسخه میان رده آیفون‌های 2018 به حساب میاید که مجهز به نمایشگر ال سی دی به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی شده است. اپل برای کاهش قیمت این محصول قابلیت‌هایی نظیر دوربین دوگانه دارای دو لنز و سیستم تشخیص عمق را به همراه سنسور تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch حذف کرده است.

با وجود حذف برخی از قابلیت‌ها، اپل از لحاظ قدرت پردازشی آیفون XR را ضعیف طراحی نکرده است و این تلفن هوشمند همانند پرچم‌داران آیفون 2018 دارای پردازنده A12 Bionic به همراه قدرت پاسخگویی بسیار بالا است.

این محصول در رنگ‌های متفاوت شامل سفید، مشکی، قرمز، آبی، زرد و نارنجی آماده عرضه شده است. اپل به دلیل استفاده از رنگ‌های متفاوت در تولید آیفون XR اقدام به تولید و عرضه کیسه‌ای رنگی نکرده و به جای آن از قاب محافظ شفاف و بدون رنگ استفاده کرده است.

فروش نهایی این محصول از طریق روش‌های فیزیکی قرار است جمعه این هفته آغاز شود و پس از آن این محصول قابل خریداری در سراسر جهان و از جمله آن ایران خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373