لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه کنفرانس 8 آبان را منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه کنفرانس 8 آبان را منتشر کرد

شرکت اپل از روز پنجشنبه دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس 8 آبان (30 اکتبر) را منتشر کرده است که حاکی از آن است که کار این کمپانی با سال 2018 تمام نشده و همچنان تصمیم به معرفی محصولاتی جدید دارد.

اپل تصمیم دارد تا در روز 8 آبان ماه سال جاری آخرین کنفرانس 2018 خود را در منطقه بروکلین شهر نیویورک برگزار کند. پیش بینی‌های منتشر شده بر این ادعا هستند که اپل در جریان این رویداد قرار است از آیپد پرو 2018 در کنار سری جدید محصولات مک رونمایی کند.

شعار اپل برای معرفی این رویداد «there’s more in the making» که ترجمه آن «چیزهای بیشتری برای ساختن وجود دارد» است. یکی از جنبه‌های متفاوت این رویداد مربوط به مکان برگزاری آن می‌شود؛ چرا که پیش بینی می‌شد اپل در ایالت کالیفرنیا و مقر اصلی خود این رویداد را برگزار کند. اپل رویدادهای خود را معمولاً در شهر سن خوزه یا در اپل پارک که در کوپرتینو واقع شده برگزار می‌کند، این حال رویداد جدید برای معرفی کامپیوترهای مک و آیپدها جدید قرار است در شهر نیویورک برگزار شود.

علاوه بر این، اپل برای ارسال دعوت‌نامه‌های این رویداد نوآوری ویژه‌ای را به کار برده است. دعوت‌نامه‌های ارسالی هر کدام با شکل و ظاهر متفاوت و ویژه‌ای طراحی شده‌اند و در حقیقت اپل برای هر یک از دعوت‌نامه‌ها زمان زیادی را صرف کرده و ظاهری منحصر به فرد را در نظر گرفته است.

محصولات معرفی شده در این رویداد احتمالاً شامل آیپد پرو 2018 و سری کامپیوترهای مک می‌شوند. پیش بینی‌های منتشر شده حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 قرار است مجهز به طراحی بدون حاشیه به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی شود. از طرف دیگر کامپیوترهای معرفی شده در این رویداد شامل مک مینی 2018، مک بوک ایر 2018، مک بوک 2018 با سایز 12 اینچ و آیمک 2018 خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت