لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش مک بوک پرو 2018 ریفربیشد را آغاز کرد

اپل فروش مک بوک پرو 2018 ریفربیشد را آغاز کرد

شرکت اپل چند ماه پس از عرضه مک بوک پرو 2018 فرایند فروش و عرضه نسخه ریفربیشد این کامپیوترها را شروع کرده است.

مک بوک پرو 2018 ریفربیشد که از همین حالا آماده عرضه به بازار شده‌اند شامل نسخه‌های 13 اینچ دارای تاچ بار هستند که فعلاً فروش آن‌ها در آمریکا شروع شده است. این محصولات قرار است با 15 درصد قیمت پایین‌تر از نسخه‌های عادی آماده عرضه به بازار شوند.

مدل‌های ریفربیشد ارائه شده در این مجموعه به دلیل محدودیت‌ها تنها در برخی از مدل‌ها آماده عرضه شده‌اند که بیشتری آن‌ها مجهز به پردازنده Core i5 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و ذخیره سازی 256 به همراه 8 گیگابایت رم است.

اپل طبق رسم همیشگی خود پس از معرفی و عرضه نسخه عادی و معمولی دستگاه‌های خود، اقدام به فروش نسخه‌های ریفربیشدآن‌ها با قیمتی پایین‌تر می‌کنند. محصولات ریفربیشد در حقیقت نو هستند که پس از خروج از کارخانه و پیش از استفاده کاربران با مشکلات فنی مواجه شده‌اند، این محصولات پس از بازگشت به کارخانه در دست تعمیر قرار می‌گیرند و مشکلات شناخته شده آن‌ها رفع می‌شود و در نهایت پس از انجام تست‌های مختلف آماده عرضه دوباره به بازار می‌شوند.

با توجه به فرایند انجام شده در دستگاه‌های ریفربیشد، شرکت اپل به خودی خود ضمانت کارکرد این محصولات تا مدت زمان طولانی را بر عهده می‌گیرد و خدمات مشابه با دیگر دستگاه‌ها را به کاربران آن‌ها ارائه می‌دهد. با این حال بسیاری از کمپانی‌های متفرقه و شخص ثالث ارائه دهنده گارانتی محصولات اپل ممکن است به دستگاه‌های ریفربیشد خدمات ارائه ندهند. بر همین اساس شرکت اپل اعلام کرده که با دریافت 269 دلار خدمات Apple Care + را به مدت سه سال به کاربران این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد.

گفتنی است که این محصولات فعلاً آماده عرضه در آمریکا شده‌اند و هنوز معلوم نیست که دستگاه‌های ریفربیشد چه زمانی برای عرضه در کشورهای دیگر نظیر ایران یا امارات آماده می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420