لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از این پس امکان دانلود تمامی اطلاعات اپل آیدی را می‌دهد

اپل از این پس امکان دانلود تمامی اطلاعات اپل آیدی را می‌دهد

شرکت اپل از روز گذشته اقدام به ارائه امکان دانلود تمامی اطلاعات ذخیره شده در سرورهای اختصاصی خود به کاربران کرده است.

این اقدام اپل در راستای اجرای مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا به اختصار (GPDR) بوده است. این قابلیت تا پیش از این و مشخصاً از ماه می سال جاری میلادی برای کاربران اروپایی دستگاه‌های اپل ارائه شده بود و حالا اپل امکان دانلود اطلاعات شخصی را به تمامی کاربران آمریکایی داده است.

کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه حریم خصوصی در وب سایت رسمی شرکت اپل ابتدا اپل آیدی خود را وارد کرده و سپس اقدام به دانلود اطلاعات شخصی خود کنند. اطلاعات قابل دانلود در این بخش شامل تمامی رکوردهای خرید آیتونز، بوک مارک‌های آیکلاود و تاریخچه استفاده از سرویس گارانتی Apple Care + است.

اپل در ادامه این صفحه در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که این کمپانی به حریم خصوصی کاربران اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و از کاربران خواسته تا برای حفظ اطلاعات شخصی خود قابلیت تائید دو مرحله‌ای را فعال کنند تا به مشکلات دیگر مربوط به سرقت رفتن اطلاعات اپل آیدی مواجه نشود.

کاربرانی که اپل آیدی آمریکایی دارند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به این صفحه اقدام به دانلود اطلاعات شخصی خود کنند. گفتنی است که این اقدام در راستای شفافیت هر چه بیشتر در مورد اطلاعات ذخیره شده از کاربران در سرورهای اپل انجام شده است. این قابلیت برای کاربران ایرانی که اپل آیدی آمریکایی استفاده می‌کنند نیز باز است و می‌توانند اطلاعات شخصی خود را دانلود کنند.

لازم به ذکر است که کاربران تا پیش از این نیز امکان دانلود تمامی اطلاعات ذخیره شده در حساب ابری آیکلاود را داشتند اما تغییرات اعمال شده جدید تمامی رکوردها و تاریخ‌های مربوط به خریدها و دریافت خدمات گارانتی را شامل می‌شود تا کاربران نظارت بیشتری روی اطلاعات شخصی خود داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420