لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید اکانت بازی پابجی – PUBG و اجرای آن

خرید اکانت بازی پابجی – PUBG و اجرای آن

بازی آنلاین پابجی یا PUBG که با عنوان کامل PlayerUnknown’s Battlegrounds نیز شناخته می‌شود، یکی از بازی‌های آنلاین معروف این روزها در میان گیمرها است.

سبک این بازی او شخص یا سوم شخص تیرانداز است و کاربران می‌توانند با انتخاب خود نحوه اجرای آن را انتخاب کنند. این بازی همانند کانتر استرایک است و می‌توان با عضویت در گروه‌های مختلف به صورت آنلاین با دشمن مقابل جنگید. اما باید در نظر داشت که این بازی از لحاظ گیم پلی و گرافیک بسیار از کانتر قوی تر است. در این بازی تمامی سلاح‌های مدرن و حرفه ای وجود دارد و به طور کل شبیه ساز یک جنگ چریکی را به نمایش میگذارد و کاربران می‌توانند تجربه‌ای ویژه از بازی جنگی آنلاین داشته باشند.

کاربران می‌توانند با عضویت در قبیله‌های مختلف که در آن دوستان خود نیز عضو هستند، به صورت گروهی با افراد دیگر مبارزه کنند. 

دستگاه‌های قابل اجرا برای پابجی – PUBG

بازی پابجی یا همان PUBG در 4 پلتفرم متفاوت قابل اجرا است و کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر این پلتفرم‌ها اقدام به اجرای این بازی کنند:

  • 1.کامپیوترهای ویندوزی
  • 2.ایکس باکس وان
  • 3.گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی
  • 4.دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس شامل آیفون و آیپدها

برای اجرای بازی PUBG در گوشی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. نسخه موبایل این بازی رایگان است و می‌توانید با مراجعه به اپ استور یا گوگل پلی اقدام به دانلود و نصب این بازی کنید. البته باید به یاد داشته باشید که کیفیت اجرایی آن در موبایل محدود است و لذا اصلی اجرای آن در کنسول و کامپیوتر است. برای اجرای پابجی در آیفون یا آیپد کافی است به اپ استور بروید و این بازی را دانلود و نصب کنید. 

اجرای پابجی در کامپیوتر مبتنی بر ویندوز

 

برای اجرای PUBG در کامپیوتر مبتنی بر ویندوز باید اکانت استیم را داشته باشید. شما باید ابتدا اپلیکیشن استیم را برای ویندوز دانلود و نصب کنید و سپس اقدام به خرید این بازی کنید. اگر تصمیم به اجرای پابجی در ویندوز دارید، می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم اقدام به دریافت این بازی برای ویندوز کنید. این بازی با قیمت 29.99 دلار در استیم ارائه شده است و قیمت آن با نسخه ایکس باکس وان تفاوتی ندارد.

اجرای پابجی در ایکس باکس وان


اجرای پابجی در ایکس باکس وان و تجربه کامل آن رایگان نیست و کاربران باید آن را خریداری کنند. قیمت این بازی در حال حاضر 29.99 دلار است که ممکن است در آینده تغییر کند. کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو اقدام به دریافت این بازی از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420