لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی پتانسیل تبدیل شدن به یک کنسول بازی را دارد

اپل تی وی پتانسیل تبدیل شدن به یک کنسول بازی را دارد

توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری بر این باور هستند که اپل تی وی پتانسیل تبدیل شدن به یک کنسول بازی خانگی را دارد و اپل از طریق آن می‌تواند وارد صنعت تولید کنسول بازی‌ها و همچنین بازی‌های ویدئویی شود.

در مقاله جدیدی که توسط Ars Technica منتشر شده است، تعدادی از توسعه دهندگان در مورد قابلیت‌های اپ استور اختصاصی تی وی او اس صحبت کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که اگر اپل عزم ارائه یک کنسول بازی را داشته باشد، می‌تواند در مدت کوتاهی اپل تی وی را به یک دستگاه قدرتمند برای رقابت با ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ تبدیل کند.

هفته گذشته توسعه دهندگان ماین کرفت اعلام کردند که به دلیل کم بود استقبال از این بازی در پلتفرم اپل تی وی، این بازی از اپ استور تی وی او اس حذف می‌شود. برخی از توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که اپل در توسعه بخش گیم سنتر پلتفرم اختصاصی خود عملکردی ضعیف داشته است و همین مسئله باعث شده تا گیمرها کمتر به سمت خرید محصولات این کمپانی بروند.

این در حالی است که اپل با توسعه مک بوک پرو با امکان اتصال کارت‌های گرافیکی اکسترنال، بستر نرم افزاری کنترل گرافیک متال و همچنین گیم سنتر آی او اس و تی وی او اس، تمامی پتانسیل‌های لازم برای ورود به عرضه بازی‌های ویدیویی را دارد و می‌تواند رقیب سرسختی برای سونی و مایکروسافت باشد.

اپل تا به امروز تصمیم گرفته تا توسعه بازی‌ها در اکوسیستم خود را به صورت محدود نگه دارد و بازی‌های حرفه‌ای را در پلتفرم خود ارائه ندهد؛ با این حال بسیاری از توسعه دهندگان اپل تی وی را بستر مناسبی برای عرضه بسیاری از بازی‌ها می‌دانند و آمادگی خود را برای عرضه بازی‌های جدید در این ست تاپ باکس دیجیتالی را اعلام کرده‌اند.

از طرفی پیش بینی می‌شود تا اپل در صورت تصمیم برای ورود به عرصه ساخت کنسول بازی، محصول قدرتمندتری را جایگزین اپل تی وی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420