لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو در مورد مرموز بودن اپل سخن می‌گوید

جانی آیو در مورد مرموز بودن اپل سخن می‌گوید

جانی آیو به عنوان مدیر ارشد بخش طراحی صنعتی اپل به تازگی در جریان رویداد بیست و پنج سالگی WIRED مصاحبه‌ای کرده و طی آن در مورد مرموز بودن شرکت اپل سخن گفته است.

اپل یکی از مرموزترین شرکت‌های تاریخ است و سعی می‌کند تا کمترین اطلاعات ممکن پیش از معرفی و عرضه محصولات به بیرون درز کند. این مسئله از ابتدای فعالیت شرکت اپل پابرجا بوده و پس از 4 دهه فعالیت همچنان نیز برقرار است. در این میان جانی آیو به عنوان مدیر ارشد بخش طراحی اپل ادعایی را در این باره مطرح کرده است. وی بر این اعتقاد است که اغلب ذهن‌های خلاق در دنیا تمایلی به انتشار اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها و اختراعات خود ندارد.

من مدت‌ها است که سعی می‌کنم تا اطلاعات مربوط به فعالیت‌های کاری خودم را مخفی نگه دارم. در حقیقت من احساس مسئولیت در مورد ساخت محصولات می‌کنم و نمی‌خواهم کسی از اطلاعات مربوط به یک محصول نیمه ساخته شده سر در بیاورد چرا که میدانم دستگاه‌های نیمه ساخته شده برخی کارها را به درستی انجام نمی‌دهند و همچنان باید روی آن‌ها کار کرد.

جانی آیو

 وی در ادامه مصاحبه خود به هیجان معرفی یک محصول جدید به دنیا صحبت کرد. او بر این باور است که اگر اطلاعات مربوط به ساخت یک محصول به بیرون درز پیدا کند، معرفی محصول دیگر برای کاربران هیجانی نخواهد داشت. همان‌طور که گفته شد، اپل به مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به ساخت دستگاه‌های جدید خود اهمیت زیادی می‌دهد. این کمپانی بارها به کارکنان خود اعلام کرده که در صورت انتشار اطلاعات مربوط به ساخت محصولات به بیرون با آن‌ها برخورد سختی خواهد کرد.

سال گذشته پیش از عرضه آیفون ایکس، دختر یکی از مهندس‌های بخش تحقیق و توسعه اپل ویدیویی از آیفون ایکس را به صورت عمومی در یوتیوب منتشر کرد که باعث سر صدای زیادی شد و در نهایت اپل او را اخراج کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420