لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عذرخواهی اپل بابت سرقت رفتن اطلاعات اپل آیدی کاربران

عذرخواهی اپل بابت سرقت رفتن اطلاعات اپل آیدی کاربران

 شرکت اپل به تازگی بابت سرقت رفتن اطلاعات اپل آیدی کاربران چینی عذرخواهی کرده و اعلام کرده که در حال به کار گیری تمهیداتی به منظور پیشگیری از رویدادهای مشابه است.

گزارش هفته گذشته وال استریت ژورنال حاکی از آن بود که هکرها توانسته‌اند با استفاده از عملیات فیشینگ، کاربران را به دام انداخته و از طریق آن به اطلاعات اپل آیدی آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این هکرها در نهایت با نفوذ به اطلاعات اپل آیدی توانسته‌اند میزان پول شارژ شده در بخش Apple Pay حساب کاربری را بربایند و از آن برای خریدهای مختلف استفاده کنند.

بیانیه جدید شرکت اپل که در چین منتشر شده است بابت این رویداد شامل عذرخواهی عمیق این کمپانی و تصمیم آن برای رفع نفوذپذیری‌های مشابه است. هفته گذشته شرکت‌های پرداخت پول Alipay و WeChat در چین اعلام کردند که هکرها توانسته‌اند به تعداد زیادی از اطلاعات اپل آیدی کاربران دسترسی پیدا کنند و از طریق آن پول حساب کاربری آن‌ها را بربایند.

در ادامه این گزارش آمده بود که تعداد اپل آیدی‌های دزدیده شده معلوم نیست با این حال برخی از کاربران طی این سرقت دیجیتالی تا سقف 2000 یوان که معادل 288 دلار متضرر شده‌اند. با این حال از آنجایی که تعداد اطلاعات دزدیده شده هنوز مشخص نشده معلوم نیست که مجموع پول سرقت شده از کاربران تا چه حد است.

اپل اعلام کرده که تمامی کاربران این حمله سایبری بدون تائید دو مرحله‌ای از حساب کاربری خود استفاده می‌کردند که این مسئله راه را برای اقدام سارقین هموارتر کرده بوده است. اپل همچنین تعداد اکانت‌های ربوده شده در این حمله سایبری را اعلام نکرده است و تنها از کاربران خواسته تا رمز اپل آیدی خود به همراه پاسخ سؤالات امنیتی آن را تغییر دهند.

گفتنی است که چین یکی از مهم‌ترین بازارهای دنیا برای شرکت اپل است و به همین دلیل این کمپانی در تلاش است تا جایگاه مثبت خود را در این کشور حذف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420