لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ویژه بیتس سولو 3 با طرح میکی ماوس عرضه شد

نسخه ویژه بیتس سولو 3 با طرح میکی ماوس عرضه شد

شرکت اپل به تازگی و به مناسبت 90 سالگی شخصیت کارتونی میکی ماوس اقدام به تولید و عرضه نسخه‌ای خاص و اختصاصی از هدفون بیتس سولو 3 با طرح ویژه کرده است.

هدفون بیتس سولو 3 با طرح میکی ماوس که از همین حالا در وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل و اپل استورهای رسمی آماده عرضه شده است، با قیمت 329.95 دلار به فروش می‌رسد. این هدفون دارای رنگ خاکستری است که تصویر میکی ماوس در قسمت بیرونی آن چاپ شده است. بیتس سولو 3 با تصویر میکی ماوس قرار است به همراه یک کیف نگه دارنده ویژه عرضه شود که روی آن لوگوی بیتس به همراه لوگوی میکی ماوس و استودیوی دیزنی به چشم می‌خورد؛ گفتنی است که این کیف نیز با رنگ خاکستری طراحی شده و دارای یک زیپ در قسمت بالایی خود است.

شرکت اپل در توضیحات معرفی این کیف نوشته که بیتس سولو 3 نسخه میکی ماوس به مناسبت گرامی داشت 90 سالگی شخصیت میکی ماوس در والت دیزنی تولید شده است. این هدفون می‌تواند تا 40 ساعت عمر مفید برای باتری داشته باشد و بدنه آن با رنگ خاکستری کم رنگ تولید شده است.

این اولین باری نیست که شرکت اپل از شخصیت‌های کارتونی محبوب در تولید و توسعه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود استفاده می‌کند. تا پیش از این، شرکت اپل در تولید اپل واچ از واچ فیس‌هایی با شخصیت میکی ماوس رونمایی کرده بود. علاوه بر میکی ماوس شخصیت‌های کارتون «داستان اسباب بازی» که متعلق به استودیوی پیکسار است نیز توسط اپل برای توسعه واچ فیس‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته بود؛ البته باید به یاد داشت که استودیوی پیکسار همواره همکاری تنگاتنگی با شرکت اپل در توسعه محصولات مختلف داشته است که بیشتر به رابطه استیو جابز و همسرش با پیکسار و اپل باز می‌گردد.

در این میان، میکی ماوس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی است که همچنان پس از حدود یک قرن طرفداران زیادی در میان کودکان و بزرگ‌سالان دارد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420