لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون XR بیشتر از حد انتظار خواهد بود

فروش آیفون XR بیشتر از حد انتظار خواهد بود

پیش فروش آیفون XR قرار است از روز جمعه این هفته آغاز شود و پس از آن قرار است در هفته بعد فروش و عرضه این محصول در اپل استورها آغاز شود.

در این میان، مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات شرکت اپل اعلام کرده که فروش این محصول بیشتر از حد انتظارها خواهد بود. آیفون XR قرار است به عنوان نسخه آپدیت شده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از اواخر اکتبر در بازار آماده فروش شود که همین مسئله باعث می‌شود تا میزان تمایل‌ها برای خرید محصول میان رده شرکت اپل افزایش پیدا کند.

در گزارش جدید منتشر شده، پیش بینی‌هایی در مورد فروش 75 تا 80 میلیونی آیفون XR تا پایان سال جاری میلادی منتشر شده است. این در حالی است که پیش بینی‌های گذشته در مورد فروش این تلفن هوشمند حاکی از آن بود که اپل بین 33 تا 35 میلیون واحد از این تلفن هوشمند را در بازه زمان یاد شده و در بازار جهانی به فروش خواهند رساند.

این مقدار دو برابر بیشتر از انتظارات مطرح شده برای فروش آیفون XR بوده است و اپل می‌تواند در فصل تعطیلات پایانی سال 2018 تعداد قابل توجهی از این تلفن هوشمند را بفروشد.

سال گذشته اپل با معرفی آیفون 8، 8 پلاس و ایکس با کاهش میزان فرایند ارتقای آیفون‌ها مواجه شد. کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر تمایل کمتری برای خرید آیفون‌های جدید ارتقای تلفن هوشمند خود داشتند.اما حالا اپل با معرفی و تولید آیفون XR باعث شده تا بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر تمایل بیشتری برای خرید و ارتقای تلفن هوشمند خود به نسخه‌های جدیدتر داشته باشند.

بر همین اساس، پیش بینی شده که میزان تمایل برای خرید و ارتقای آیفون‌ها در سال جدید با وجود آیفون XR بین 45 تا 50 درصد افزایش پیدا کند و کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر بیش از دیگر کاربران اقدام به خرید این تلفن هوشمند کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373