لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 2019 نیز شامل سه مدل گوشی با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ می‌شوند

آیفون 2019 نیز شامل سه مدل گوشی با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ می‌شوند

 نزدیک به یک ماه از معرفی و عرضه آیفون‌های 2018 گذشته است و حالا مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل اعلام کرده که اپل در تولید آیفون 2019 نیز همین روند را ادامه می‌دهد و سه مدل گوشی با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 را آماده عرضه خواهد کرد.

مینگ چی کو تحت تأثیر گزارش مالی Luxshare، یکی از تأمین کنندگان اصلی شرکت اپل اقدام به انتشار پیش بینی جدید خود کرده است. بر همین اساس، کو اعلام کرده که آیفون 2019 شامل دو تلفن هوشمند دارای نمایشگر اولد با سایز 5.8 و 6.5 می‌شود و از طرف دیگر یک تلفن هوشمند 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی نیز در این مجموعه ارائه خواهد شد. Luxshare اطلاعاتی از تأمین برخی از قطعات آیفون 2019 و حجم تولید آن‌ها را ارائه کرده است.

در حقیقت اپل در سال آینده تنها تصمیم به بهبود سخت افزاری محصولات خود دارد و همانند سال جاری تصمیمی برای تغییر نحوه طراحی تلفن‌های هوشمند خود ندارد. در این پیش بینی‌ها جزئیات دیگر نظیر قدرت سخت افزاری و قابلیت‌های ویژه آیفون 2019 مشخص نشده است.

موج شایعات در مورد آیفون 2019 حدود دو ماه پیش از معرفی آیفون XS و XS Max و XR شروع به انتشار کردند با این حال پیش بینی‌های مینگ چی کو اولین ادعای مطرح شده از منابع قابل اتکا به حساب میاید. بسیاری از این شایعات بر امکان ارائه قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل در آیفون 2019 تأکید داشتند که در پیش بینی جدید منتشر شده توسط مینگ چی کو این ادعاها تائید یا رد نشده است.

تنها اطلاعاتی که از مشخصات فنی آیفون 2019 در دسترس است، مربوط به تعبیه پردازنده A13 در این تلفن‌های هوشمند می‌شود که با توجه به عدم شروع فرایند ساخت این محصولات، ادعای دقیقی نمی‌توان در مورد آن کرد. علاوه بر این، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه نام گذاری این محصولات نیز در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420