لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر بازاریابی اپل در مورد عرضه فوتوشاپ برای آیپد توضیح داد

مدیر بازاریابی اپل در مورد عرضه فوتوشاپ برای آیپد توضیح داد

 فیل شیلر مدیر بازاریابی جهانی اپل روز گذشته در کنفرانس Adobe MAX 2018 شرکت کرد و طی آن در مورد عرضه فوتوشاپ برای آیپد توضیح داد.

شرکت ادوبی روز گذشته از نسخه کامل فوتوشاپ برای آیپد رونمایی کرد و طی آن تمامی محدودیت‌های موجود برای آیپدها را حذف کرد و امکان استفاده کامل از این نرم افزار ویرایش عکس را در آیپد پرو فراهم کرد. ادوبی اعلام کرد که هدف شرکت اپل از طراحی و تولید آیپد پرو را درک کرده است و طی آن به این نتیجه رسیده که آیپد پرو می‌توانند همانند کامپیوترهای دسکتاپ پردازش‌های حرفه‌ای مورد نیاز کاربران را انجام دهد. در این میان، فیل شیلر نیز در مورد این اقدام ادوبی توضیحاتی ویژه داده است.

در اپل ما عمیقاً به تکامل آیپد و تبدیل آن به یک ابزار ضروری برای انجام کارهای خلاقانه اهمیت می‌دهیم. به همین دلیل ما در چند سال اخیر خط تولید آیپد پرو را به راه انداختیم و تکنولوژی‌های جدیدی را برای ساخت تراشه‌های اختصاصی سری A به کار گرفتیم تا این دستگاه را از لحاظ بازدهی پردازنده مرکزی و گرافیکی بهینه کنیم.

ما در ساخت آیپد پرو، نمایشگرهای منحصر به فردی نظیر نمایشگر 12.9 اینچ رتینا را با تکنولوژی ProMotion و همچنین ابزارهای جالبی مثل اپل پنسل را ساختیم و از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کردیم؛ اما هدف ما صرفاً ساخت یک دستگاه جالب و سرگرم کننده نبود و امروز ادوبی این مسئله را درک کرده است.

ادوبی پتانسیل‌های آیپد پرو و هدف ما برای ساخت تکنولوژی‌های خارق‌العاده را درک کرده است.

فیل شیلر، مدیر بازاریابی جهانی اپل

فیل شیلر همچنین در جریان این رویداد به صورت کنایه آمیزی نشان داد که به محتوای ارائه شده برای محصولات اپل اهمیت می‌دهد و به همین دلیل تیم توسعه دهنده فوتوشاپ برای آیپد به فیل شیلر یک ژاکت با نوشته مرتبط بااهمیت به محتوای ارائه شده در محصولات اصلی نظیر آیپدها را هدیه دادند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420