لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد معرفی شد

نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد معرفی شد

 شرکت ادوبی به‌تازگی از نسخه کامل فتوشاپ برای آیپد رونمایی کرده است که از طریق آن کاربران آیپدها می‌توانند از تمامی قابلیت‌های مشابه دسکتاپ این نرم افزار ویرایش گر عکس استفاده کنند.

روز گذشته کنفرانس Adobe Max 2018 در شهر لوس‌آنجلس برگزار شد که طی آن علاوه بر معرفی نسخه CC 2018 فتوشاپ، نسخه کامل این نرم افزار برای آیپدها نیز معرفی شد. فتوشاپ برای آیپد به طور کامل با سیستم عامل آی او اس سازگار است می‌تواند تمامی کارهای نسخه دسکتاپ را به همراه قابلیت‌هایی بیشتر که از طریق قلم استایلوس اپل پنسل و نمایشگر لمسی انجام دهد.

فتوشاپ برای آیپد همچنین از فایل‌های چند لایه با فرمت PSD پشتیبانی می‌کند و کاربران از طریق آن می‌توانند با استفاده از اپل پنسل تمامی تغییرات مورد نظر خود را به همراه امکاناتی نظیر نقاشی کشیدن با آن انجام دهند. این نسخه همانند فتوشاپ دسکتاپ دارای تولبار یا همان نوار ابزار مختلف است که از طریق آن کاربران می‌توانند لایه‌های مختلف، رنگ‌ها و ابزارهای ارائه شده در فتوشاپ را انتخاب و تغییر دهند.

تمامی فیلتر و ابزارهایی که تا پیش از این در نسخه دسکتاپ فتوشاپ ارائه شده بود حالا در نسخه فتوشاپ برای آیپد نیز ارائه شده است. به طور کل همکاری شرکت اپل با ادوبی باعث شده تا کاربران آیپدها بتوانند به صورت بهینه‌تر و کامل‌تر با تبلت هوشمند خود کار کنند.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های اپل برای عرضه آیپدها همواره ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از یک کامپیوتر همراه مبتنی بر نمایشگر لمسی و قلم استایلوس بوده که تمامی قابلیت‌های کامپیوترهای همراه را در دل خود داشته باشد. بر همین اساس، ارائه نسخه جدید فتوشاپ در آیپدها باعث می‌شود تا تعداد کاربرانی که آیپد را به جای یک کامپیوتر دسکتاپ انتخاب می‌کنند افزایش پیدا کند.

ادوبی در معرفی فتوشاپ برای آیپد بارها تأکید کرده که تمامی قابلیت‌های نسخه دسکتاپ این نرم افزار را برای کاربران آیپدها ارائه داده است و حتی هر دو نسخه CC 2019 این اپلیکیشن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از سیستم ذخیره سازی ابری فتوشاپ برای انتقال فایل‌ها و پروژه‌های خود بین دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420