لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

TSMC پردازنده آیفون 2019 را تولید می‌کند

TSMC پردازنده آیفون 2019 را تولید می‌کند

 کارخانه تایوانی TSMC برای بار دیگر به عنوان تأمین کننده اصلی تراشه‌های سری A برای شرکت اپل تعیین شده است و این کمپانی قرار است پردازنده‌های مناسب برای آیفون 2019 را تولید کند.

TSMC قرار است از همین حالا بسترهای لازم برای تولید تراشه‌های A13 که قرار است برای آیفون 2019 مورد استفاده قرار گیرد را فراهم کند. این کمپانی از سال 2016 و مشخصاً از زمان تولید و عرضه آیفون 6 اس به عنوان تنها تولید کننده تراشه‌های اصلی آیفون‌ها و آیپدها شناخته می‌شود.

شرکت اپل به‌طور اختصاصی پردازنده‌های مورد نیاز برای آیفون‌های و دیگر دستگاه‌های همراه خود را طراحی می‌کند تا بتواند از طریق آن کنترل بیشتری روی بازدهی سخت افزاری و سازگاری نرم افزارها و سیستم عامل روی آن داشته باشد.

خبرگزاری Digitimes در گزارش اخیر خود اعلام کرده که همکاری اپل با TSMC در چند سال متوالی بر سر تولید تراشه‌های اختصاصی آیفون‌ها و آیپدها باعث افزایش سهام این کارخانه تایوانی شده است و اپل برای یک سال دیگر همکاری خود را با این کمپانی تمدید کرده است.

گفتنی است که هنوز اطلاعات دقیقی از تراشه A13 و مشخصات فنی آن در دست نیست. اپل در تولید آیفون‌های 2018 شامل آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR از تراشه 7 نانومتری A12 Bionic استفاده کرده بود. بر همین اساس، تحلیلگران بر این ادعا هستند که A13 قرار است با شیوه 7 نانومتری، اما با قابلیت‌های بیشتر تولید و عرضه شود.

علاوه بر این، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از آیفون 2019 و مشخصات فنی آن‌ها در دست نیست؛ با این حال مینگ چی کو اعلام کرده که اپل تا سال 2020 روند تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگرهای ال سی دی را ادامه می‌دهد. بر همین اساس می‌توان پیش بینی کرد که در سال جدید علاوه بر حضور آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر اولد، باید شاهد معرفی حداقل یک مدل آیفون با نمایشگر ال سی دی همانند آیفون XR باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420