لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر منتشر از ایرپاد 2 جعلی است!

تصاویر منتشر از ایرپاد 2 جعلی است!

 شایعات در مورد برگزاری کنفرانس اکتبر 2018 توسط اپل سروصدای زیادی به پا کرده است و بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در جریان این رویداد از محصولاتی جدید شامل آیپد پرو 2018 در کنار مک مینی و مک بوک ایر 2018 رونمایی می‌کند. در این میان تعداد شایعه در مورد معرفی ایرپاد 2 نیز منتشر شده که به‌احتمال زیاد حقیقت نخواهند داشت.

Benjamin Geskin یکی از کاربران معروف توییتر که با افشاگری‌های مختلف توانسته شهرت نسبتاً زیادی را برای خود به هم بزند، چهار روز پیش تصویری از جعبه یک ایرپاد را نشان داد و اعلام کرد که این تصویر متعلق به ایرپاد 2 است که با پردازنده W3 و قابلیت فراخوانی سیری در هر لحظه از طریق Hey Siri ساخته شده است.

او در این توییت چهار تصویر متفاوت از جعبه ایرپاد 2 را نشان داده بود و اعلام کرده بود که این تصاویر واقعی هستند و محصول ذکر شده قرار است تا پایان ماه اکتبر در کنار آیپد و مک بوک جدید رونمایی شود.

اما تحلیلگران مختلف با بررسی این تصاویر، صحت آن را زیر سؤال برده‌اند و اعلام کرده‌اند که حتی اگر اپل تصمیم به معرفی و عرضه ایرپاد 2 در سال 2018 را داشته باشد، این تصاویر متعلق به آن نیستند. یک نکته خیلی عجیب در تصاویر مربوط به پارت نامبر جعبه ایرپاد 2 منتشر شده توسط Benjamin Geskin وجود داشت که باعث رد صحت آن شد.

پارت نامبر نشان داده شده در این تصاویر MMEF2AM/A بوده که در حقیقت به نسخه اول ایرپادهای بی‌سیم اپل مربوط است. همین مسئله باعث شد تا این تصاویر از حساب کاربری انتشار دهنده حذف شوند و در عین حال تحلیلگران آن را جعلی بنامند. پس از این اتفاق، بسیاری از افراد در صحت شایعات منتشر شده از طرف Benjamin Geskin شک کرده‌اند و ممکن است شایعات آینده منتشر شده توسط او را قبول نداشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420