لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر مفهومی جدید از آیفون آینده با ایده تغییر مکان ناچ

تصویر مفهومی جدید از آیفون آینده با ایده تغییر مکان ناچ

اخیراً یک تصویر مفهومی از آیفون‌های آینده منتشر شده است که با ایده برداری از تغییر مکان ناچ طراحی و ساخته شده است.

اپل در تولید آیفون ایکس 2017، آیفون XS و آیفون XS Max از طراحی جدید و منحصر به فرد خود استفاده کرد. این تلفن‌های هوشمند بدون حاشیه کناری نمایشگر و همچنین بدون دکمه هوم و تاچ آیدی ساخته شدند. در این میان اپل برای تعبیه یک سیستم احراز هویت بیومتریک ایمن در کنار نمایشگر بدون حاشیه مجبور به قرار دادن یک بریدگی یا همان ناچ در بالای نمایشگر شد.

این نمایشگر باعث شد تا طراحی آیفون‌های جدید به طرز قابل توجهی ویژه و منحصر به فرد باشد. از یک طرف ناچ باعث زیبایی و خاص بودن گوشی شده و از طرف دیگر مشاهده موارد مختلف را با چالش‌هایی ویژه مواجه کرده است. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های اندرویدی در تولید دستگاه جدید خود از این طراحی تقلید کرده‌اند.

Antonio De Rosa یکی از طراحان تصاویر مفهومی به تازگی با استفاده از ایده‌ای خاص تصاویر مفهومی از ظاهر احتمالی آیفون‌های جدید را منتشر کرده است. در این تصاویر ناچ به سمت چپ شیفت پیدا کرده است تا ظاهری ویژه و منحصر به فردتر به تصویر کشیده شود.

در این تصاویر همچنین برای دوربین ترودپت، فلاش نیز تعبیه شده است تا کاربران با استفاده از آن بتوانند عکس‌های سلفی با کیفیت‌تر را در محیط‌های با نور کم ثبت کنند. علاوه بر قسمت جلویی، دوربین در قسمت پشتی نیز دستخوش تغییر شده است و حالا دارای 5 لنز مجزا است. 4 لنز در کنار یک دیگر و در دوربین پشتی قرار گرفته‌اند و یک لنز نیز به صورت جداگانه از زاویه‌ای دیگر تصاویر را ثبت می‌کند.

هر چند که این تصاویر شاید به طرز قابل توجهی جذاب و جالب باشد، اما باید در نظر داشت که این طراحی شاید هرگز توسط اپل به کار گرفته نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420