لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عزم جدی اپل برای گسترش قابلیت‌های اپل مپس

عزم جدی اپل برای گسترش قابلیت‌های اپل مپس

شرکت اپل به صورت جدی تصمیم دارد تا قابلیت‌های سرویس نقشه و مسیریابی خود که با عنوان اپل مپس فعالیت می‌کند را گسترش دهد.

بر همین اساس اپل اتومبیل‌های نقشه برداری خود را در شهرهای مختلف به راه انداخته تا از طریق آن اطلاعات بیشتری از سرویس‌های شهری به دست بیاورد. خبرگزاری Business Insider به تازگی تصویری از این اتومبیل‌ها را پخش کرده که بر اساس آن می‌توان متوجه شد که شرکت اپل در حال ارائه قابلیت Street View برای مشاهده تصاویر خیابان‌های شهر لوس آنجلس است.

شرکت اپل از سال 2015 اقدام به ثبت اطلاعات مربوط به خیابان‌ها و تصاویر مربوط به آن‌ها است و حالا تصمیم دارد تا با استفاده از تصاویر و اطلاعات به دست آمده از این فرایند، قابلیت‌های جدیدی را به کاربران دستگاه‌ها و سرویس‌های خود ارائه دهد. این قابلیت‌ها به صورت مشخص قرار است برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 12 ارائه شود.

اپل تصمیم دارد تا با توسعه قابلیت‌های بیشتر برای اپل مپس، وابستگی کاربران دستگاه‌های خود به سرویس‌های دیگر نظیر نقشه گوگل و اپلیکیشن ویز را کاهش دهد. بر همین اساس، در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد ارائه یک اپلیکیشن نقشه و مسیریابی کاملاً حرفه‌ای و مناسب از طرف شرکت اپل باشیم. بسیاری از کاربران از همین حالا به دلیل عدم پشتیبانی مناسب اپل مپس از سرویس‌های جایگزین برای مشاهده نقشه و مسیریابی استفاده می‌کنند.

تصمیم اپل برای اختصاصی سازی سرویس نقشه اپل مپس در حالی مطرح شده که این کمپانی به تازگی اقدام به ارائه قابلیت پشتیبانی و استفاده از سرویس نقشه ویز و گوگل مپس در آی او اس 12 و کارپلی کرده است. کاربران از طریق این سرویس می‌توانند با مهاجرت به آی او اس 12 از سرویس‌های نقشه یابی و مسیریابی دیگر که میزان استفاده و کاربرد بیشتری در شهرهای مختلف دارند استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373