لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کسپرسکی امنیت سرورهای اپل را تایید کرد

کسپرسکی امنیت سرورهای اپل را تایید کرد

شرکت امنیت سایبری کسپرسکی به تازگی در بیانیه‌ای امنیت سرورهای شرکت اپل را تائید کرده است و اعلام کرده که گزارش بلومبرگ در مورد نفوذ به سرورهای این کمپانی حقیقت ندارد.

کسپرسکی اعلام کرده گزارش بلومبرگ در مورد نفوذ هکرهای چینی به زنجیره تأمین تولید قطعات کامپیوترهای سرور حقیقت دارد اما سرورهای شرکت اپل از این اقدام مصون بوده‌اند و هیچ شواهدی مبنی بر نفوذ به این سرورها وجود ندارد. بخشی از بیانیه کسپرسکی در مورد گزارش بلومبرگ و سرورهای اپل به شرح زیر است:

گزارش منتشر شده در اکتبر 2018 توسط بلومبرگ تأثیر زیادی داشته است که برای شرکت سوپر میکرو به قیمت کاهش 40 درصدی سهامش ختم شده است. اما برای بسیاری از شرکای تجاری سوپرمیکرو این گزارش منجر به صرف زمان، انرژی و منابع شده است. با توجه به انکار شدید این گزارش توسط اپل و آمازون باید ذکر کرد که گزارش بلومبرگ به بازه زمانی دقیق عملیات نفوذ چینی‌ها اشاره نکرده است. بسیاری از بخش‌های این گزارش مربوط به حفره امنیتی Heartbleed است با این حال ما بر این باور هستیم که بخش‌هایی از این گزارش حقیقت دارند.

کسپرسکی

 کسپرسکی همچنین از اپل و آمازون به دلیل انتشار بیانیه شدیداللحن انتقاد کرده است اما این شرکت روسی اعلام کرده این بیانیه‌ها هیچ جای شکی را برای نادرست بودن گزارش بلومبرگ باقی نمی‌گذارد. هفته گذشته نیز سازمان‌های دولتی آمریکا اعلام کرده بودند که به ادعای اپل و آمازون اعتماد دارند و هیچ شکی در درست بودن آن‌ها ندارند.

در گزارش بلومبرگ که اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی منتشر شده بود، ادعاهایی در مورد نفوذ سازمان‌های جاسوسی ارتش چین به زنجیره تولید قطعات سرور کارخانه سوپر میکرو شده بود. در این گزارش اعلام شده بود که هکرها توانسته‌اند تا با قرار دادن تراشه‌هایی کوچک در مادربرد سرورهای سرپرمیکرو، به اطلاعات مهم و محرمانه شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر اپل و آمازون دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420