لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رزولوشن آیپد پرو 2018 مشخص شد

رزولوشن آیپد پرو 2018 مشخص شد

 شایعات زیادی در مورد زمان عرضه و مشخصات آیپد پرو 2018 منتشر شده است و حالا یکی از موسسه‌های تحلیلی رزولوشن آیپد پرو 2018 را مشخص کرده است.

موسسه تحلیلی Appsee به تازگی اطلاعاتی در مورد آیپد پرو 2018 منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که این محصولات در دو مدل سلولار و وای فای تولید می‌شوند. بر اساس این اطلاعات، آیپد پروهای جدید قرار از با همان رزولوشن نمایشگر 10.5 و 12.9 اینچ تولید می‌شوند.

Appsee اعلام کرده رزولوشن حداقل دو مدل آیپد پرو 2018 برابر با 1112 در 834 پیکسل بوده و دو مدل دیگر قرار است با رزولوشن 1366 در 1024 پیکسل تولید شوند. این مسئله نشان می‌دهد که در هر گوشه نمایشگر آیپد پرو 2018 مشخصاً 4 پیکسل بیشتر شده است که احتمالاً مربوط به طراحی نمایشگر بدون حاشیه دستگاه است.

اپل تصمیم دارد تا آیپدهای جدید را با نمایشگرهای بدون حاشیه تولید کند و با تعبیه فیس آیدی در آن‌ها، دکمه هوم و حاشیه‌های دیگر را حذف کند. به همین دلیل بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از ان بود که اپل می‌تواند با حذف حاشیه‌ها و بدون کاهش ابعاد دستگاه اندازه نمایشگر را افزایش دهد. اما حالا مشخص شده که اپل در کنار ارائه طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه، هیچ برنامه‌ای برای بزرگ‌تر کردن آن‌ها ندارد و دستگاه‌ها با همان رزولوشن سابق و ابعاد مشابه با آیپدهای 2017 تولید و عرضه می‌شوند.

آیپد پرو 2018 احتمالاً قرار است تا چند روز دیگر و در جریان کنفرانس اکتبر 2018 آماده معرفی شود. این شایعات در حالی مطرح شده است که اپل هنوز از طریق منابع رسمی هیچ ادعایی در مورد برگزاری رویدادی جدید در جریان ماه اکتبر نداده است و برگزاری این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، اپل تا چند روز آینده از کامپیوترهای مک نیز در کنار آیپد پرو رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420