لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای نوامبر 2018 مشخص شد

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای نوامبر 2018 مشخص شد

شرکت سونی طبق رسم همیشگی خود تصمیم به رایگان کردن برخی از بازی‌ها برای کاربران حساب پلی استیشن پلاس در ماه جدید دارد.

سونی تا به امروز بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس را معرفی کرده است و وب سایت سونی این بازی‌ها را معرفی کرده‌اند. با این حال اطلاعات فاش شده جدید از سونی، لیست بازی‌های رایگان در ماه نوامبر برای کاربران پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است. بر همین اساس قرار است عناوینی جدید از بازی‌ها برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا آماده عرضه شود. مهم‌ترین بازی‌هایی که قرار است در ماه نوامبر برای کاربران پلی استیشن پلاس آماده دانلود شود شامل Bulletstorm و Yakuza Kiwami می‌شود.

Bulletstorm نسخه ریمستر شده بازی پلی استیشن 3 است که حالا برای پلی استیشن 4 نیز ارائه شده است. این بازی در آوریل 2017 برای گیمرهای پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی منتشر شده که حالا قرار است برای کاربران پلی استیشن 4 نیز آماده عرضه شود. این بازی امتیاز 8 از 10 را در وب سایت گیم اسپات کسب کرده است. Yakuza Kiwami یک بازی نسبتاً کلاسیک است که در سال 2017 نسخه بهبود یافته‌اش برای پلی استیشن‌های جدید آماده عرضه شد.

از دیگر بازی‌های ارائه شده در این مجموعه می‌توان به : The Game and Laser League، Friday the 13th برای پلی استیشن 4، Master Reboot برای پلی استیشن 3 و Rocketbirds 2، Evolution, 2064 و Read Only Memories برای پلی استیشن ویتا اشاره کرد.

کاربران کنسول‌های پلی استیشن می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و سپس به این مجموعه در ماه اکتبر دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، کاربران باید به یاد داشته باشند که فروش ویژه بلک فرایدی تا یک ماه و نیم دیگر شروع می‌شود که در آن بسیاری از بازی‌ها با تخفیف‌هایی ویژه آماده عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420