لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جک 3.5 میلی متری به منظور کاهش ضخامت از آیپد پرو 2018 حذف می‌شود

جک 3.5 میلی متری به منظور کاهش ضخامت از آیپد پرو 2018 حذف می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا پایان ماه اکتبر از آیپد پرو 2018 به همراه طراحی و قابلیت‌های جدید رونمایی کند.

بر اساس شایعات منتشر شده آیپد پرو 2018 قرار است با ضخامت 5.9 میلی متر طراحی و ساخته شود و به همین دلیل اپل جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از آن حذف می‌کند. در حقیقت اپل تصمیم دارد تا امکان اتصال هدفون‌ها به آیپد پروی جدید را تغییر دهد تا کاربران تنها از طریق درگاه لایتنینگ و همانند آیفون‌های جدید بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از کاربران توییتر با نام کاربری CoinCoin منتشر کرده است، ضخامت آیپد پرو 2018 معادل 5.9 میلی متر است و کاهش ضخامت باعث می‌شود تا دیگر فضای کافی برای درگاه جک 3.5 میلی متری وجود نداشته باشد.این کاربر همچنین تصویری از ابعاد آیپد پروی جدید را منتشر کرده است که توسط وب سایت اسلش لیکس تائید شده است. بر اساس این تصویر ضخامت دقیق آیپد پرو 2018 معادل 5.86 میلی متر است.

در مقایسه با ضخامت آیفون‌های جدید کافی است اعلام کنیم که ضخامت آیپد پرو 10.5 اینچ 2017 معادل 6.1 میلی متر بود و اپل 0.2 میلی متر ضخامت آیپد پرو 2018 را کاهش داده است.

وب سایت اسلش لیکس همچنین با انتشار تصاویر CAD مربوط آیپد پرو 2018 شایعات مربوط به تعبیه فیس آیدی و طراحی نمایشگر بدون حاشیه را در این محصول تائید کرده است. این محصول قرار است با جدیدترین پردازنده همراه شرکت اپل، یعنی A12X تولید و عرضه شود. بر اساس شایعات، شرکت اپل تصمیم دارد تا نهایتاً تا پایان ماه جاری میلادی از آیپد پرو 2018 به همراه دیگر محصولات سری مک رونمایی کند و تمامی محصولات اصلی خود را به روز کند. این محصولات شامل مک مینی 2018 و مک بوک ایر 2018 می‌شوند که قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373