لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان نمایش متن آهنگ‌ها در آینده به اپل موزیک اضافه می‌شود

امکان نمایش متن آهنگ‌ها در آینده به اپل موزیک اضافه می‌شود

شرکت اپل به تازگی همکاری خود را با کمپانی Genius شروع کرده تا کیفیت خدمات ارائه شده در اپل موزیک را بهبود دهد.

بر اساس این همکاری کاربران سرویس پخش اپل موزیک می‌توانند به صورت مستقیم به وب سایت Genius دسترسی داشته باشند و از طریق آن متن موسیقی هر آهنگ را دریافت کنند.

Genius یک وب سایت فعال در زمینه نمایش متن آهنگ‌ها است که کاربران می‌توانند به صورت جداگانه وارد این وب سایت شده و پس از آن متن موسیقی و اطلاعات مهم دیگر آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنند. در این میان، اپل با همکاری این سرویس، تلاش کرده تا کیفیت خدمات ارائه شده در این سرویس پخش موسیقی را بهبود بخشد.

در آپدیت جدید اپل موزیک، کاربران می‌توانند دقیقاً در زمان پخش آهنگ مورد نظر خود به متن آن نیز دسترسی داشته باشند تا هم‌زمان با گوش کردن آهنگ، به متن موسیقی آن نیز دسترسی داشته باشند. علاوه بر متن موسیقی‌ها، کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس بخشی از متن موسیقی خود را در Genius جست و جو کرده و آن را اپل موزیک پیدا کنند و از طریق آن، آهنگ مورد نظر خود را گوش کنند.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد، با سرویس‌های رقیب نظیر اسپاتیفای و پاندورا رقابت کند. تا پیش از این، اسپاتیفای امکان مشاهده پیش زمینه ساخت موسیقی‌ها را بهآپدیت جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده بود و حالا اپل با ارائه آپدیت جدید، قابلیت کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار داده تا در کمترین زمان ممکن کاربران بتوانند به اطلاعات مهم موسیقی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

وب سایت Genius برای کاربران اپل موزیک در آیفون و آیتونز در دستگاه‌های دسکتاپ آماده ارائه خدمات است و کاربران هیچ محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های دسکتاپ و همراه ندارند و در هر لحظه می‌توانند به موسیقی‌ها و متن آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373