لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR شانس فروش بیشتری در چین خواهد داشت

آیفون XR شانس فروش بیشتری در چین خواهد داشت

به زمان شروع فرایند عرضه و فروش آیفون XR نزدیک میشویم و حالا بررسی ها و تحلیلهای اخیر انجام شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند بیشتر از دیگر محصولات اپل در چین فروش خواهند داشت.

مینگ چی کو در تحلیل و پیش بینی جدید خود اعلام کرده اپل با آیفون XR به راحتی میتواند به بازار چین نفوذ کند. تا پیش از این، بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند در چین واقع شده بودند و همین مسئله باعث شده بود تا نبض بازار این محصولات در اختیار کشور چین باشد. اما حالا مینگ چی کو در بررسی های خود نشان داده که میزان فروش محصولات شرکت های چینی نظیر هواوی، اوپو، ویو و شیائومی هر ساله 10 درصد کاهش داشته اند و بازار این کشور آماده عرضه یک محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه متفاوت از طرف دیگر شرکت های فعال در این بازار است.

بر همین اساس مینگ چی کو که حالا با بنیاد تحلیلی TF International Securities همکاری میکند، اعلام کرده که در هفته طلایی بین روزهای 1 تا 7 اکتبر 2018 که معادل با شروع سال قمری چینی ها است، تنها شرکت هواوی رشد بیشتری را در میزان فروش محصولات خود تجربه کرده است. بر همین اساس، کاربران چینی، تمایل کمتری به خرید تلفن های هوشمند تولید شده توسط این کمپانی ها دارند.

اپل میتواند با شروع فرایند عرضه آیفون XR در این کشور، توجه های بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. آیفون XR سری قرون به صرفه و اقتصادی آیفون ها است که سری چینی آن با قابلیت اتصال به دو سیم کارت آماده عرضه میشود. قیمت پایه این محصول 759 دلار بوده و قرار است فروش آن در 50 کشور دنیا شروع شود. پیش فروش این محصول از حمعه هفته آینده، یعنی 19 اکتبر شروع میشود و یک هفته پس از آن عرضه آن به بازار جهانی نیز آغاز میشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420