لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اطلاعات مربوط به آیپد پرو 2018 را در وزارت اطلاعات چین ثبت کرد

اپل اطلاعات مربوط به آیپد پرو 2018 را در وزارت اطلاعات چین ثبت کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به ثبت اطلاعات آیپد پرو 2018 در وزارت صنعت و تکنولوژی‌های ارتباطی چین (MIIT) کرده است. این اقدام می‌تواند نشانه‌ای از تصمیم جدی اپل برای معرفی آیپد پرو 2018 در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات یاد شده که از طرف وب سایت MySmartPrice منتشر شده حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا محصولات جدید با شماره مدل A1876، A1980 و A1993 را در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار کند. تا پیش از این، مدل A1993 توسط اپل در کمیسیون ارتباطی اوراسیا نیز به ثبت رسیده بود.

اپل در ماه جولای سال جاری میلادی همچنین شماره مدل‌هایی شامل A1934، A1979، A2013، A2014 و A1985 را در کمیسیون ارتباطی اوراسیا به ثبت رسانده بود که به‌احتمال زیاد مربوط به آیپد پرو 2018 با پارت نامبرهای ارائه شده در کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه می‌شدند.

اما حالا اپل در شماره مدل‌های جدید به ثبت رسیده در چین نشان داده که تصمیمی جدی برای عرضه آیپد پرو 2018 در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی دارد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد پرو 2018 را در جریان رویداد ماه اکتبر معرفی و رونمایی کند.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله، اپل ممکن است تا دو هفته آینده یک کنفرانس دیگر را نیز برگزار کند و کنفرانس دوازدهم سپتامبر که در جریان آن آیفون XS و آیفون XR به همراه اپل واچ سری 4 رونمایی شدند، آخرین رویداد اپل در سال 2018 نخواهد بود.

آیپد پرو 2018 به‌احتمال زیاد قرار است به همراه نسخه جدید قلم استایلوس اپل پنسل تولید و عرضه شود که از لحاظ کاربری و شارژ تفاوت زیادی با نسخه‌های پیشین داشته و عملکرد آن نسبت به قبل بهینه‌تر شده است. آیپد پرو 2018 قرار است دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی به همراه طراحی نمایشگر بدون حاشیه باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373