لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ اعتیاد به آیفون‌ها را کاهش می‌دهد

اپل واچ اعتیاد به آیفون‌ها را کاهش می‌دهد

بررسی‌های انجام شده توسط موسسه‌های تحقیقاتی حاکی از آن است که ساعت هوشمند اپل واچ می‌تواند اعتیاد کاربران به تلفن‌های هوشمند آیفون را کاهش دهد.

اپل امسال با ارائه قابلیت اسکرین تایم در آی او اس 12 تلاش کرد تا از میزان اعتیاد کاربران به تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی بکاهد، با این حال بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که اپل واچ نیز به این مسئله کمک قابل توجهی می‌کند.

به‌طور کل، کاربران به صورت مداوم در طول شبانه روز قفل آیفون خود را باز می‌کنند تا نوتیفیکیشن‌های مهم خود را مشاهده کنند. در حقیقت اغلب اعتیاد کاربران به تلفن‌های هوشمند مربوط به نگرانی در مورد از دست دادن به‌موقع نوتیفیکیشن‌های ارسالی می‌شود.

باز کردن قفل گوشی و مشاهده یک نوتیفیکیشن می‌توان منجر به‌صرف زمانی طولانی برای بررسی موارد دیگر و غرق شدن کاربر در موج عظیمی از محتوای ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر فیس بوک و اینستاگرام شود.

در این میان، اپل واچ با ارائه امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ها در ساعت هوشمند، باعث می‌شود تا کاربران کمتر سراغ تلفن هوشمند خود بروند. اپل واچ نوتیفیکیشن‌های مهم را به کاربران نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند در ساعت هوشمند خود به‌سرعت آن را بررسی کنند.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربران تنها به نوتیفیکیشن دریافتی در اپل واچ دسترسی داشته باشند و دیگر سراغ محتوای دیگر در شبکه‌های اجتماعی نروند. علاوه بر این، اتکا به این قابلیت پس از مدتی کوتاه باعث می‌شود تا کاربران بسیاری از کارهای خود را با ساعت هوشمند خود انجام دهند و دیگر در هر زمان نیازی به همراه داشتن تلفن هوشمند در کنار خود نداشته باشند که این مسئله به خودی خود باعث کاهش تمایل به باز کردن قفل گوشی و در نهایت استفاده بیش از اندازه از آن منتهی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420