لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک کمپانی فعال در زمینه جلوه‌های ویژه سینمایی را تصاحب کرد

اپل یک کمپانی فعال در زمینه جلوه‌های ویژه سینمایی را تصاحب کرد

 شرکت اپل روز گذشته اقدام به تصاحب یک کمپانی دانمارکی فعال در زمینه تولید جلوه‌های ویژه سینمایی کرده است.

گزارش روز گذشته روزنامه دانمارکی Børsen حاکی از آن است که کمپانی Spektral قرار است از این پس تحت کنترل شرکت اپل به فعالیت‌های خود ادامه دهد. این کمپانی در زمینه توسعه تکنولوژی‌هایی هوشمند برای جداسازی و ادغام تصاویر واقعی و مجازی فعالیت می‌کرده است.

این کمپانی موفق شده بود تا با توسعه یک شبکه عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی تصاویر مجازی را به صورت هوشمندانه در بک‌گراند تصاویر حقیقی پخش کند. این تکنیک مدت‌ها است که با استفاده از پرده‌های سبز در صنعت سینما استفاده می‌شود، با این حال تکنیک مورد استفاده توسط کمپانی اسپکترال با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت این تصاویر را به طرز قابل توجهی بالا می‌برد تا مخاطب تصاویر ادغام شده و جلوه‌های ویژه کامپیوتری را واقعی‌تر تماشا کند.

در توضیحات تکنولوژی به کار گرفته شده توسط اسپکترال آمده است که این تکنیک با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی مدرن کاملاً سازگار است و می‌توان از طریق یک کامپیوتر حرفه‌ای تصاویر و جلوه‌های ویژه بسیار فوق‌العاده‌ای را تولید کرد.

شرکت اسپکرات تا سال 2017 با عنوان کلاودکات آوت CloudCutout شناخته می‌شد که سال گذشته نام آن تغییر کرد. با تصاحب این کمپانی توسط اپل، Henrik Paltoft و Toke Jansen به عنوان مدیران اسپکرات در لیست مدیران و رهبران شرکت اپل قرار گرفته‌اند. این افراد اعلام کرده‌اند که در ازای دریافت مبلغ 200 میلیون کرون دانمارک که معادل 30 میلیون دلار آمریکا است، حاضر به فروش کمپانی خود به شرکت اپل شده‌اند.

وب سایت رسمی اسپکترال نیز از روز گذشته تصاحب این کمپانی توسط اپل را تائید کرده است و طی بیانیه‌ای اعلام کرده که تصاحب آن توسط اپل باعث رشد قابل توجه سهام آن در بازار بورس تا سقف 3.3 میلیون دلار در آینده نزدیک خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420