لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای اورجینال اپل به زودی عرضه می‌شوند

محتوای اورجینال اپل به زودی عرضه می‌شوند

شرکت اپل فرایند تولید محتوای تلویزیونی اورجینال خود را شروع کرده و حالا تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این محتوا را برای عرضه به کاربران آماده کند.

بر اساس جدیدترین گزارش CNBC شرکت اپل محتوای ویدیویی خود را به زودی آماده عرضه می‌کند. این محتوا قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربرانی قرار بگیرد که حداقل یکی از دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب، کاربران کامپیوترهای مک، آیفون، آیپد و اپل تی وی می‌توانند به صورت رایگان و تنها با داشتن یک اپل آیدی یک اینترنت پر سرعت به این محتوا دسترسی داشته و آن‌ها را مشاهده کنند.

البته در میان تمامی محتوای ارائه شده، سریال Carpool Karaoke برای تمامی کاربران دستگاه‌های مختلف که از سرویس پخش اپل موزیک استفاده می‌کنند به صورت رایگان ارائه می‌شود.

اپل از سال گذشته فرایند تولید محتوای ویدیویی مختلف را شروع کرده است و حالا این کمپانی آماده عرضه محتوای یاد شده به تمامی کاربران دستگاه‌های خود شده است. اپل تصمیم دارد تا با ارائه این محتوای ویدیویی، با سرویس‌های پخش محتوای تصویری نظیر نتفلیکس، اچ بی او و آمازون پرایم رقابت کند.

گزارش CNBC در حالی منتشر شده است که اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محتوای ویدیویی اختصاصی ارائه نداده است و در این گزارش تنها از عبارت «در آینده‌ای نزدیک» استفاده شده است.

شایعات حاکی از آن است که اپل در سال 2018 بیش از 1 میلیارد دلار برای تولید محتوای اورجینال برای دسترسی از طریق دستگاه‌های اختصاصی خود هزینه کرده است تا بتواند میزان فروش اپل تی وی و سرویس‌های دیجیتالی خود نظیر آیتونز را در میان کاربران افزایش دهد. این کمپانی با افراد مشهور نظیر کارگردانان و بازیگران مختلف در زمینه تولید و ساخت سریال‌های تلویزیونی دیجیتالی مبتنی بر اینترنت همکاری کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373